Flyskræk og edderkopper - har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Fuzzbox-vb

Edderkopper har jeg et stort problem med :unsure: Den sprang ud i fuldt fjor, da vi boede i lejlighed ved siden, af en eng, som blev gravet op, for at gøre plads til ældreboliger. Så mylderede eng-edderkopperne ind i lejlighedern :blink: Jeg behersker mig virkelig for ikke, at overføre frygten til Lea. Ofte har jeg været nødt til at være efter svigermor og en af naboerne. Svigermor er ved at gøre Lea nervøs overfor katte, og det er næsten lykkedes nabokonen, at gøre Lea skrækslagen for hunde :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Sofies mor-vb

Fuzzbox skrev:
Edderkopper har jeg et stort problem med :unsure: Den sprang ud i fuldt fjor, da vi boede i lejlighed ved siden, af en eng, som blev gravet op, for at gøre plads til ældreboliger. Så mylderede eng-edderkopperne ind i lejlighedern :blink: Jeg behersker mig virkelig for ikke, at overføre frygten til Lea. Ofte har jeg været nødt til at være efter svigermor og en af naboerne. Svigermor er ved at gøre Lea nervøs overfor katte, og det er næsten lykkedes nabokonen, at gøre Lea skrækslagen for hunde :S
Der skal puttes mange penge i bøtten til psykolog til Lea senere :laugh: Ej du må lige præsentere hende for SØDE hunde og katte

Anmeld

18. september 2009

Fuzzbox-vb

Ja, det bliver spændende engang, når hun bliver sluppet ud i den hvide verden :D Kan i se det for jer, jeg skal lære hende, at edderkopper ikke er farlige 'Se Lea, en fin edderkop, den gør slet ikke noo... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, PAS PÅ, DEN KOMMER DEN HER VEJ...!!!!!' :laugh: Men heldigvis, så findes der søde hunde og katte, næsten allestedr, åp vores gårute, så jeg håber at de hjælper hende der ;)

Anmeld

19. september 2009

Pia74-vb

Jeg kan simpelthen ikke klare edderkopper, som er større end 1 cm - benene inklusiv ;) Da vi flyttede ind i huset, var kælderen mørk og fugtig og der var bare så mange store edderkopper..... ADDDD Vil ikke hellere klatre op på høj stig, så husmaleriet må manden klare :lol:

Anmeld

20. september 2009

MetteNB-vb

Tandlæger og bier er bestemt ikke på min favoritliste!!!

Anmeld

20. september 2009

M Illum-vb

Tandlæger - de er opfundet af djævlen. Edderkopper, især de rigtig store jagt edderkopper, der larmer når de kommer trampende hen over gulvet, eller sådan lige beslutter sig for at mit hoved nok er rigtig godt at vade på når jeg sover :S Men også kryb når jeg er i haven. Og højder. Klamt altså ;)

Anmeld

21. september 2009

Jessie-vb

Jeg har en ret seriøs nåleskræk... Eller jeg havde, det blev lidt bedre efter jeg fik kejsersnit og var indlagt for de tog blodprøver på mig hver dag 2 gange om dagen i 5 dage. Og jeg får da også en anden til at holde min datter når hun skal vaccineres for at undgå at overføre det til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.