Hm...tror jeg er lidt af en vovehals...elsker fart og spænding (rutchebamer, bungee-jump, riverrafting osv...), men er selvfølgeligt fornuftig i forhold til Anton.
Er meget bevidt om ikke at lade ham få nogen forbier påduttet pgA en overpyldrende mor, da jeg har været vidne til flere af den slags situationer.
Jeg synes fx det er fantastisk, at knægten ikke er bange for store hunde eller at ride på heste selvom han kun er 1½...det er bare med at holde fast i den retning (og så er det op til mig, at være så rolig som muligt og sige "Ja, hunden er sød, men idag skal vi ikke snakke med den"...når vi møder en muskelhund!!!:blink: )
-Og det virker til denne holdning giver pote, for han er ikke bange for ret meget, heller ikke ederkopper, som jeg ikke er så vild med...men igen, jeg er ikke bange for dem og prøver istedet at undersøge dem sammen med ham...bare så længe de ikke kravler på mig er jeg glad :woohoo:
Det eneste jeg er bange for, er når folk kører tæt på motorvejen, da jeg selv har været i et trafikuheld for mange år siden...SÅ HOLD DOG OP MED AT TRÆKKE IND FORAN MIG...JEG PRØVER FAKTISK AT HOLDE AFSTAND!!! :laugh: :blink: :unsure:
Anmeld