Opskrifter på is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.712 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Sofies mor-vb

Hej Supermødre. Da jeg skal lave is til 50 pers. til barnedåben, tænkte jeg om I lå inde med nogle fantastiske opskrifter :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Bellis-vb

Hvad for en is, skal det være?? Der er jo altid skildpadde isen. Prøv at se dette link - den er da også for lækkert pyntet - lige til en barnedåb da :laugh: http://hotstart.dk/opskrifter/ViewRecipie.aspx?id=1118

Anmeld

3. august 2009

Sofies mor-vb

Slap lige af, præstationsangst :S Den er godt nok flot. Jamen alt er interessant, så kan man jo udvælge en tre forskellige havde jeg tænkt mig. B)

Anmeld

4. august 2009

Spunk-vb

Her er en der er meget nem ser det ud til: http://arla.dk/Karolines-Kokken/Opskrifter/is-med-fyld-efter-eget-valg/ Jeg har ikke afprøvet den. Jeg kan desværre ikke lige finde den grundopskrift jeg plejer at bruge, men du kan jo komme et hvilketsomhelst fyld i en alm. vanilleis. Det er en god idé at fryse bær, chokolade eller andet som du vil putte i, efter at du har hakket det i passende størrelse. Så er det ikke lige så tilbøjeligt til at falde til bunds. Ellers er det vigtigste at du rører ca. hver ½. time under indfrysningen, så du undgår iskrystaller.

Anmeld

4. august 2009

Sofies mor-vb

Hej Spunkmor Den ser spændende ud, her kommer man helt uden om æg :huh: Den må vist afprøves først, pokkers :laugh:

Anmeld

4. august 2009

Titte-vb

vil du have opskriften på daim is lagkage, så skriv lige her igen, så kan jeg lægge den på

Anmeld

4. august 2009

Sofies mor-vb

Har lavet daim is til min mors føsda. Men hvad gør den til islagkage. Smagte i øvrigt FANTASTISK. :uhm:

Anmeld

5. august 2009

Spunk-vb

Sikkert en god idé at afprøve den først... Skriv lige tilbage hvordan den blev. Der skal da for øvrigt en hel del is til 50 personer - god arbejdslyst :)

Anmeld

5. august 2009

mørk-vb

I en af de der (vistnok ældre?) husstandsomdelte Karoline bøger, er der en virkelig lækker opskrift på æbleis. I opskriften serveres den med mandelbunde og smagskombinationen er, som jeg husker den, helt fantastisk.

Anmeld

5. august 2009

Titte-vb

Sofies mor skrev:
Har lavet daim is til min mors føsda. Men hvad gør den til islagkage. Smagte i øvrigt FANTASTISK. :uhm:
Det gør at man bager nogle mandelbunde, ret tynde, som så lægges lagvis med ismasse i en springform...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.