Hej nello7.
Tak for dit svar :)
Lyder godt du er ved at få det bedre, det er rigtigt træels når energien ikke er der til de andre børn og almindelige gøremål. Min mand knoklede med alle huslige ting og børnene hele sommeren igennem og det har taget hårdt på ham, men det skal også siges han har haft meget svært ved at se mig ligge og have det så dårligt. Vi har snakket meget om jeg er ked af det, og haft mange tude ture, og han selv har forslået jeg skal snakke med lægen.
Men ja det var en skodsommer, alt det man gerne ville kunne man ikke.
Jeg prøvede de seaband men de hjalp ikke, i den væreste periode med kvalme levede jeg stort set kun af havrefras med kakomælk. Da satte jeg ur på og spiste hver halve time, det var hårdt men det hjalp, men det blev til mange små måltider i løbet af en dag. Jeg blev hårdt ramt af smerter da det væreste kvalme var overstået, voldsomme smerter i mave, ryg og længd, efter et par lægebesøg, gav en læge mig mavesyre tabletter da han mente det ikke var normale graviditets smerter, jeg lå ogf skreg og stønnede, smertestillende tog kun toppen af smerterne, og jeg led meget af halsbrand, og jeg priser den læge lykkelig, for pillerne hjalp og jeg slap for smerterne for en stund, jeg tager stadig pillerne og døjer ikke mere med halsbrand, men har stadig smerter samme steder men ikke så voldsomt, men alligevel stærke smerter, mest om morgen og ved ikke hvorfor jeg skal være så plaget, men det siges jo flere graviditeter man har bag sig, jo flere smerter. dette skal jeg også have spurgt lægen om, da det syntes mærkeligt det fortsætter. Kort efter jeg startede mavesyretabletterne fik jeg dog voldsomme smerter igen og en vagtlæge mente det var smerter pga blærebetændelse selvom urin var negativ, men fik pencelin og det hjalp så også for en stund. Men ja jeg har været rigeligt igennem og man føler man har været gravid meget længere tid end de 18 uger, og der er enorm lang tid til februar.
Anmeld