sex med andre end din partner? regler og meninger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Sofies mor-vb

Det ville ALDRIG gå her i huset....Sådan noget kan vi slet ikke finde ud af...Der er nok lidt svaner i os :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Bellis-vb

Jo,der er andere end Helene :) Og dem som var på den gamle debat, fulgte også en del af min rejse ind i det univers. Et åbent forhold bør komme a tillid, respekt, kærlighed og tryghed - og lige nu lyder det som om, at det er noget af det, du gerne vil opnå, ved at gøre det. Og det tror jeg ikke vil ske. Krydderiet skal komme, når man har det godt sammen, taler sammen og det hele fungere derhjemme. Her hos os, snakkede vi om det, en hel del, så var jeg lidt ude og det var han også. Så var vores behov opfyldt for en tid. For at få det gjort, på en god måde, kræver det at man kan snakke om det. Nu er Helene jo en meget fri og selvstændig kvinde, med en mand der matcher hende :klap: Så frie er vi nok ikke, herhjemme, eller det ved jeg jo ikke, bor jo ikke med Helene :P Men vi har regler, og hvis den ene i en periode ikke synes det er ok, så er det sådan. I modsætning til Helene, kan vi sagtens være monogame - uden at foråde os selv, så herhjemme er det et krydderi, som vi bruger når vi har brug for lidt ekstra, og det sker så en sjælden gang og når vi begge er med på den. En tredje part i sengen eller swinger klub, der er jeg ikke nået til endnu, en gang, men ikke endnu. Jeg er 100% tryg ved min mand. Grunden til at jeg er fri, er at jeg ved jeg har noget at vende hjem til.

Anmeld

28. juli 2009

mariamiss6-vb

Ja den er lagt lidt på is igen hehe... og jeg har ikke taget den op med manden over hovedet, så kender stadig ikke hans mening på den idé.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.