Jeg har på det seneste spekuleret i, om vi en gang imellem skulle give hinanden et "fripas"...
altså sige at hvis en af os alligevel skal i byen, så er det okay for den aften at lave et eller andet. MED kondom selvfølgelig...
det er noget jeg har tænkt på, fordi vores forhold længe har kørt rigtig skidt, og vi mangler begge lidt fornyelse, krydderi, og måske lidt fremmed...
ideen udspringer mest i, at jeg et par gange har taget Kenneth i at lave rod med andre, det har selvfølgelig såret mig, og jeg har lidt svært ved at side herhjemme alene, når han så er i byen i visse selskaber. Jeg får fysisk ondt i maven, og diarre og meget mere.... Det er så altså ikke så slemt mere, jeg har noget bedre kontrol over mig selv, og jeg har aldrig haft ham i et 3. grads forhør, uden der har været grundlag for det. altså hvis jeg har hørt at han skulle have lavet noget dumt.
Anyways, vi er begge kørt lidt surt i det hele og sex kan godt blive trivielt med den samme, selvom det er det bedste man nogensinde har fået.
jeg tror lidt at vi begge har brug for at score/blive scoret, lidt på ny. og tænkte derfor at det måske kunne være en læsning med 24 timers fripas.
men jeg ved at hvis jeg forelægger den ide for Kenneth, så flipper han ud, og tror helt sikkert jeg har forelsket mig i en eller anden. hvilket jeg IKKE har.
jeg tror bare vi begge kunne tåle den der jagt en gang i mellem.
men det er svært, for hvis jeg har svært ved at klare utroskab (men har tilgivet det mere end 1 gang) hvordan skal jeg så kunne klare på forhånd at vide han nok laver noget med en anden...?
og hvad skal spillereglerne være for et par der gerne vil have lidt fremmed, men ikke vil leve 100% åbent forhold..... og vel at mærke et par der ikke som sådan går i byen, men til privat fester hos fælles venner....
jeg var egentlig nået til et punkt hvor jeg overvejede swinger klub, for at undgå jalousien på den måde, og så for at vi kunne være fælles om "fremmed" oplevelserne.... men jeg tror altså det er for officielt for mig... jeg kan bedst lide sådan one-on-one i "hjemlige" omgivelser, eller noget spontant. og det er jo ikke sådan at opfylde i en swinger klub... det er sgu nok for meget gang bang for mig....
Anmeld