kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

sobsen-vb

Kære 'sobsen' Jeg leder efter en gravid, der har termin den 31. oktober til et lille interview. Det handler om, at verden runder 7 milliarder mennesker netop den 31.10. På Politiken, hvor jeg arbejder som journalist, markerer vi dagen ved blandt andet at interviewe en række gravide i syv forskellige lande. Alle skal de have termin den 31. oktober og sige lidt om deres overvejelser om, hvad for en verden deres barn kommer til at vokse op i. Jeg skal finde den danske repræsentant – og nu håber jeg, at det kan blive dig? Hvis du gider at ringe eller sende mig en sms på 23 26 29 81 og give mig dit nummer, kan jeg forklare nærmere. Det er ikke til nogen stor artikel, og du behøver ikke at være filosof eller spåkone for at være med. Jeg vil bare stille et par spørgsmål om, hvilke muligheder og udfordringer du tror, dit barn vil møde i sit liv. Det vil være fantastisk, hvis du vil være med! Især fordi du jo er ret sikker på, at dit barn kommer til verden netop den dag. Giv lyd, giv lyd. Bedste hilsner Kristine Korsgaard, Politiken kristine.korsgaard@pol.dk PS Jeg glemte lige at skrive, at det haster lidt, for jeg skal helst lave interviewet onsdag i denne uge, altså den 19.10. Håber, det kan lade sig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.