kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.630 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2011

sobsen-vb

hej alle jeg er sat til at skulle have kejsersnit den 31 oktober, og ville gerne høre om der evt er nogle andre i samme situation? det er mit andet barn, har en dreng fra 2008, og den lille ny er en pige :-D med venlig hilsen sobsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Marie young-vb

Hejsa. Jeg skal føde ved planlagt kejsersnit d 7 oktober, en uge før termin på Herlev hospital. Er dog i tvivl om min pige blir derinde så længe da jeg har plukkeveer, begyndende veer. Udover det har jeg haft en forfærdelig graviditet. Glæder mig til hun kommer ud. Har haft bækkenløsning siden jeg var i 4 måned og kan intet. Er i kørestol men skal helst være liggende og har nu også fået konstateret graviditets sukkersyge! Som jeg siger: jeg er bare mega dårlig til at være gravid :) kh marie

Anmeld

16. september 2011

sobsen-vb

hej marie det lyder da ikke specielt fedt, men kan nikke genkendende til det! jeg har selv bækkenløsning siden jeg var i uge ni, og glæder mig bare til at havde asta ud så jeg kan få mit liv tilbage ;-D er det dit første barn? mit første barn ankom i uge 37+0, og er derfor lidt nervøs ift. hvornår asta kommer ud, tror det også blive tidliere.... kejsersnittet er sat 10 dage før forventet termin, men har også plukveer og noget min jordmoder kalder 'rigtige veer'. forstår ikke helt hvad det er, men det er vel en form for plukveer bare med smerte som en ve? men kender godt det der med at være mega dårlig til at være gravid hehe, min første graviditet havde jeg bækkenløsning fra uge 12 og måtte som denne gang også sygemeldes. men heldigvis kom der da en super dejlig dreng ud af det helvede første gang og håber også at der kommer et dejligt sundt og raskt barn ud af det denne gang. men det er sku mit sidste barn hehe :_P kh sobsen

Anmeld

16. september 2011

Marie young-vb

Hej Sobsen Det er vores første barn og hun bliver det sidste :) Alle siger, jeg glemmer hvor slemt det har været, men NEJ det gør jeg ikke. Fik først bækkenløsning da jeg var 4,5 måned henne, men det er en MEGET slem bækkenløsning. Nogle dage kan jeg ikke selv komme ind og ud af sengen.... På trods af jeg er sat til planlagt kejsersnit d. 7 oktober, er jeg i tvivl om hun bliver derinde så længe, da jeg også har begyndende veer (udover plukkeveer). Formoder du også skal føde på Herlev? De har været utrolig søde derinde. Er lidt bekymret for, min mand kun får en overnatning. Hvordan skal jeg dog klare lige at have fået kejsersnit OG den slemme bækkenløsning? Kh Marie

Anmeld

19. september 2011

als-vb

Du skal tænke på at selvom din mand ikke er der så er der et hav af sygeplejersker der er søde til at hjælpe. Hvis du kommer på patienthotel så kan din mand mod betaling få lov til at sove sammen med jer.

Anmeld

19. september 2011

Nicoline.K-vb

Jeg skal have KS d. 10/10.. Har fået det én gang før. Bor i Herlev :)

Anmeld

19. september 2011

Marie young-vb

Jeg ved de er ved at være klar med patienthotel på Herlev hospital... Så nu må vi se... Håber selvfølgelig der ikke er så mange der skal føde omkring den dato, så han må blive. Skal du også føde på Herlev? Og hvad med dig nicoline k? Marie :cheer:

Anmeld

19. september 2011

Nicoline.K-vb

Hej Marie Jeg skal på Rigshospitalet, da jeg lige er flyttet til Herlev og beholder min tid på RH.. Men det kunne da være vi kommer i samme mødregruppe alt efter hvor i Herlev I andre bor :)

Anmeld

20. september 2011

Marie young-vb

Hej Nicoline (og Sobsen). Jeg bor i Bagsværd, men hører under Gladsaxe kommune, så det kan sagtens være vi kommer i samme mødregrupe :) Er lidt nysgerig efter at høre hvordan dit kejsersnit var første gang og årsagen til du får det igen? Måske vi kan tage den via tlf eller mail istedet? Du kan kontakte mig på 20445005. :cheer: Marie

Anmeld

20. september 2011

Nicoline.K-vb

Ja, det kan jo være at vi gør det.. Jeg sender dig en sms med min mail... Det er måske nemmere.. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.