D.u.m. tanker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Tut

Nu hvor jeg jo ikke laver noget som helst, så er jeg gået amok på nutv.dk og startet med at se de 4 sæsoner af DUM som jeg ikke så da vi boede i vores gamle hus, hvor vi ikke kunne tage kanalen.

Og der er nogle ting der undrer mig.

- Der er mange der ikke ved hvem faderen er, eller har flere mulige.... Er ungdommen i dag bare nogen der hopper fra pind til pind?

- Hvor er bedstemødrerne? Sådan en som Katharina, der må føde ALENE. Der tænker jeg, hvor er hendes mor?

De eneste mødre man ser meget til er (selvfølgelig) Malou Stella's, Ann-Beth's, Kristina's, og nogle enkelte mere. Men jeg synes der er mange hvor det virker som om deres mødre ikke er der for dem.

Samtidig tænker jeg også... RESPEKT for dem der står alene med hele lortet, Stine eksempelvis.

- Jeg tænker også, der er mange der mister, sent... Katharina der mistede David i 22. uge, Rebecza der mistede Malou ved fødslen, Nadia der mistede Elias... Er det virkelig så ofte det sker? Jeg synes nemlig (heldivis) aldrig at nogen i vores vennekreds/familie har været udsat for det, og det virker da til at ske forholdsvis ofte.

- Hold da kæft nogle vatnisser mange af fædrerne/kæresterne er....

Det var bare lige lidt tanker og et totalt ligegyldigt indlæg

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Tynen

Jeg vil lige starte med at spørge: Synes du ikke det er en fesen sæson, denne her?
Synes den er såååå dræbende og er ved at gå amok over Inges bukser med tryk på røven og hendes kommentar til ALT: Og så´ noget... (Prøv lige at hør´ efter det - Hun siger det hele tiden)

Jeg fatter ikke det med (mor)mødrene.
Specielt Katharina har jeg tænkt meget på.
Tænk, på at alt det lort hun har måtte gå igennem ALENE!
Hvor var moderen da hun mistede David, hvor var moderen under Mikkels fødsel, hvor var moderen da hun fik en fødselsdepression og afskrev sig retten til Mikas?
Ikke om jeg fatter det!
Kan du huske Malene (Hende med elevatorskrækken)? Hun var kun med i 3-4afsnit, men måtte flytte ind hos sin mormor fordi moderen havde smidt hende ud da hun blev gravid..
Ann-Beths mor gik på druk et par dage (   ) og Stines far og stedmor flyttede til Fyn da Stine har allermest brug for hjælp..
Jeg kommer aldrig til at forstå deres valg..

Det med pinden.. Ungdommen nu til dags, Tut... Tsk, tsk..
Vi er sgu nok blevet for gamle til at forstå den slags
(Synes dog det "sjoveste" er at Kristina med Marcus ikke bare indrømmer at hun har været lidt loose..
Først havde hun "glemt" at skrive i sin kalender hvem hun havde været sammen med omkring æl, næste afsnit var der kun en mulig far, og afsnittet efter havde hun sørme vist haft hukommelsestab under undfangelsesperioden og der kunne nu være op til 3 fædre..)

Jesus... Tror jeg holder her..
Det blev dælme langt

Vidste du godt at Stine er gravid igen og at Puk og Jacob er gået fra hinanden men stadig vil "lave baby sammen" som hun selv skriver det?

Anmeld

2. september 2009

Tut

Er  Stine gravid med Benno? Jeg synes at det er dejligt for hende at hun har fundet ham, han virker helt nede på jorden og glad for hende og Isabella.

Flot at gå fra hinanden og så alligevel vi lave et barn sammen!!!!

INGE!!!!! OMG.... De bukser er jeg da også ved at blive godt træt af at glo på... Har hun ikke andre bukser? 

Jo det er en totalt fesen sæson, der sker sgu ikke noget spændende endnu.. Selvom det er tragisk så ser jeg frem til at se det om Joshua og hans sygdom, så ser man da andet end Inge gå i skole!

Anmeld

2. september 2009

Nadi

Jeg begriber virkelig heller ikke hvad der sker for mormødrene, det er virkelig så synd for de piger. Men der er vel heller ikke noget at sige til at de søger andre steder hen for at få den tryghed og kærlighed som de ikke for fra deres forældre.
Tager godt nok også hatten af for dem der står helt mutters alene med det HELE selv

Jeg forstår så heller ikke at de tør have så meget sex med så mange forskellige fyre uden beskyttelse! Tænk på alt det gnask de kan opsamle

Synes også det er vildt dem der har mistet så sent, det er ligesom en øjnåbner for at bare fordi man er over de 12 uger så er der ikke noget der er sikkert endnu.

Er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er ved at flå de bukser af Inge!! Hun ser bare så slasket ud.

Hvor er det godt at Stine har fundet Benno, hun virker rigtig glad. Jeg synes virkelig hun er en af dem der klare det bedst. Hvis ikke hun er den der klarer det bedst?! Tynen hvor opsnapper du alle de gode informationer??

Lige en kommentar til Rebezca og Jacob, jeg synes også det er dybt godnat at lave barn sammen når man ikke er sammen mere. Jeg læste engang i Ude&Hjemme om et par der var gået fra hinanden, men gerne ville have et til barn sammen så deres børn var bio-søskende.

Hold da op en lang smøre jeg fik skrevet der, men der er skisme også meget at snakke om

Anmeld

2. september 2009

Siber

hey tøser, jeg kan jo slet ikke følge med....................Hjælp, hvordan kommer jeg på det der nu tv?

De har vist nogen gamle, meget gamle afsnit her i Norsk tv, men jeg kan da høre at jeg er nødt til at følge med, så hjælp lige her!

Ja stakkel piger.......................kan kun give jer ret. Hvor er mormødrene. Æblet falder ikke langt fra stammen!

Knus Siber

Anmeld

2. september 2009

Nadi

Siber skriver:

hey tøser, jeg kan jo slet ikke følge med....................Hjælp, hvordan kommer jeg på det der nu tv?

De har vist nogen gamle, meget gamle afsnit her i Norsk tv, men jeg kan da høre at jeg er nødt til at følge med, så hjælp lige her!

Ja stakkel piger.......................kan kun give jer ret. Hvor er mormødrene. Æblet falder ikke langt fra stammen!

Knus Siber

www.nutv.dk

Og så tror jeg Tynen har sagt noget med at det vist koster 20 kr. om måneden, bruger det ikke selv. Men prøv dig frem, vi kan jo ikke have at du ikke kan følge med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.