Jeg vil lige starte med at spørge: Synes du ikke det er en fesen sæson, denne her?
Synes den er såååå dræbende og er ved at gå amok over Inges bukser med tryk på røven og hendes kommentar til ALT: Og så´ noget... (Prøv lige at hør´ efter det - Hun siger det hele tiden)

Jeg fatter ikke det med (mor)mødrene.
Specielt Katharina har jeg tænkt meget på.
Tænk, på at alt det lort hun har måtte gå igennem ALENE!
Hvor var moderen da hun mistede David, hvor var moderen under Mikkels fødsel, hvor var moderen da hun fik en fødselsdepression og afskrev sig retten til Mikas?
Ikke om jeg fatter det!
Kan du huske Malene (Hende med elevatorskrækken)? Hun var kun med i 3-4afsnit, men måtte flytte ind hos sin mormor fordi moderen havde smidt hende ud da hun blev gravid..
Ann-Beths mor gik på druk et par dage (

) og Stines far og stedmor flyttede til Fyn da Stine har allermest brug for hjælp..
Jeg kommer aldrig til at forstå deres valg..
Det med pinden.. Ungdommen nu til dags, Tut... Tsk, tsk..
Vi er sgu nok blevet for gamle til at forstå den slags

(Synes dog det "sjoveste" er at Kristina med Marcus ikke bare indrømmer at hun har været lidt loose..
Først havde hun "glemt" at skrive i sin kalender hvem hun havde været sammen med omkring æl, næste afsnit var der kun en mulig far, og afsnittet efter havde hun sørme vist haft hukommelsestab under undfangelsesperioden og der kunne nu være op til 3 fædre..)
Jesus... Tror jeg holder her..
Det blev dælme langt

Vidste du godt at Stine er gravid igen og at Puk og Jacob er gået fra hinanden men stadig vil "lave baby sammen" som hun selv skriver det?