Vore den mellemste, han er 4 år. En dreng med krudt i og temperament. Det har han haft siden han var lille bitte (han ligner faktisk sin far en del :dry: :laugh: )
Nå, men han prøver virkelig grænser af - indtil vidre har det kun være hjemme. Dagpleje og børnehave har altid kun kendt ham som en meget blid dreng. Efter han er kommet i ny institution (samme børnehave - nyt hus) og de store gik i SFO, er han begyndt at folde sig lidt ud i børnehaven.
På det sidste har det været helt tosset herhjemme. Det kommer meget i perioder. Han driller, slår, råber og hører ikke efter.
Vi har en skammel i gangen, her kommer han ud og sidde i 2min. Det plejer at virke rigtig godt (skældud og den slags har absolut ingen effekt)
Men idag, han blev ved og ved. Han hørte ikke efter, han rejste sig og kastede med sko. Så jeg sagde "hvis du ikke sætter dig, inden jeg har talt til tre - kommer du i seng" han satte sig ikke, så han måtte jo i seng.
Bar ham skrigende og sprakende ind i seng, klædte ham af og lå med ham - imens han bare skreg nej,nej, nej. Efter 1/2 time faldt han til ro, bagefter prøvede han så at sige han ville se tv/op og den slags, jeg sagde nej og han blev lidt sur igen. Efter en times tid, lægger han sine små varme arme om mig siger jeg ikke må gå - og lægger sig til at sove.
Øjjjj jeg synes det er svært, når han ligger der og er så trist. Men jeg blev liggende ved ham og nussede ham, selvom han skreg. Og så lå jeg med ham i en halv time da han var faldet i søvn. Nu sover han. Men mit hjerte bløder for ham. Jeg ved det er det bedste, for han kan være virkelig styg, hvis vi ikke er konskvente, men så langt ud, har han ikke taget den før.
Og med storebror oplever vi slet ikke den slags.
Imorgen skal han med mig ud og spise og så skal han ind til farmor, alene, og forkæles lidt. Det tror jeg han trænger til.
Uhh min lille dreng, har bare lyst til at hente ham og sidde og putte med ham :blush:
Anmeld