MorCamilla skriver:
Takker :-)
Jeg havde også set det komme for noget tid siden, men der er vel ingen der vil "indrømme / indse" at ens barn ikke er som de andre
Selv om at det ikke er nogen skam.. Synes bare at tanken om alle de undersøgelser han skal igennem osv incl. medicin hvis nu der er noget osv.. Det kan jeg ikke rigtig have.. Det miner bare ALT for meget om da han blev født... og alt det medicin han fik den gang..
Men nu må jeg se hvad de siger på sygehuset inden.. Det er bare altid rart at være forberedt...
Kan så udemærket følge dig, Daniella har også været vildt meget igemmen og også da vi faktisk var indlagt hele tiden ind og ude siden vi blev udskreve fra neo, også fik vi lukket ey hul i hendes hjerte her i marts også har vi heldigvis næsten været fri for sygehus...
Men man kan jo glæde sig med at selvom det er mere ens barn skal igennem kan det jo også ende med at gøre hverdagen og tilverdelsen letter for dem og her hjemme er det vores trøstning...!
Og det der med ikke at indse at de ikke er som andre kende vi også alt for godt bla. pga hun har en del senfølger også også pga. det seneste med den ekg. Det er jo ikke det man ønsker for sine børn!!!
Held og lykke med det hele, du er meget velkommen til at skrive privat til mig hvis du har brug for at snakke eller læsse af for det er bestemt ikke en sjov omgang i har været og skal igennem!!!
Knus Stina
Anmeld