Jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Johannamor-vb

Jeg har været til en hel del jobsamtaler de sidste år - og været tæt på en håndfuld gange. Så jeg ved præcis, både hvor skuffet man kan blive for nej´et, og hvor meget man kan forstå deres begrundelser for at vælge en anden. Selvom det egentlig har været meget forskellige jobsamtaler, jeg har været til, må jeg sige, at jeg er blevet en smule klogere fra gang til gang. Og det vil du også blive. I dette tilfælde vil du næste gang mere kvalificeret kunne forholde dig til den manglende diplomuddannelse og enten uddybe, hvorfor det i dit tilfælde ikke betyder så meget - eller fortælle, hvor motiveret du er for at melde dig næste gang. Eller du vil få den samme begrundelse så mange gange, at du rent faktisk tager diplomuddannelsen. Held og lykke næste gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

mørk-vb

Øv, Titte! Men det er da fedt for dig at vide, at du var med helt fremme i opløbet, til trods for at du kom lidt pludseligt og uforberedt ind i det og heller ikke har det ønskede diplom. Den er da god at køre videre på, så fortsat held og lykke :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.