Jeg var i onsdags til en jobsamtale som underviser på en kortere videregående uddannelse, vil ikke endnu sige lige præcis hvad det går ud på, men det lyder helt vildt spændende.
Fik tirsdag i sidste uge en sms fra en af vores venner der underviser samme sted, om ikke jeg kendte en der kunne tænke sig at undervise, skrev for sjov at det kunne jeg da godt, og så skal jeg ellers love for at tingene tog fart.
Snakkede med vennen senere på dagen om hvad det indebar m.m, og da der jo så var ansøgningsfrist dagen efter med morgen posten, måtte jeg jo lige hjem og skrive en ansaøgning. Havde heldigvis en god en liggende på putteren, så med lidt tilretning og et par dokumenter der blev scannet ind, kunne jeg maile min ansøgning til den pågældende skole.
Fik mail torsdag i sidste uge, at de havde modtaget min ansøgning, og allerede dagen efter, fredag, fik jeg en mail om at komme til samtale............
Det havde jeg slet ikke regnet med, men afsted tog jeg i onsdags.
Får så først svar mandag, da de også holder samtaler imorgen.
Hold op hvor er der laaaaaaaaaaaaaaaang tid til mandag......
Men jeg har en god fornemmelse, har godt nok aldrig undervist før, men det kan jeg vel lære.............
Har besluttet mig at sige ja tak hvis jeg får det, men jeg er klar over at jeg er oppe imod andre gode ansøgere, og at jeg ikke har nogen diplom uddannelse at læne mig op af. Men det kan jeg jo få!!!
Anmeld