Synes bare, det er så forfærdeligt. Stakkels forældre - uanset hvem de bebrejder (sig selv eller spritbillisterne), ændrer det jo ikke på den rædselsfulde kendsgerning, at de har mistet deres datter. Noget, de aldrig kommer sig over.
- og uha at "vågne" efterfølgende og konstatere, hvad man har været skyld i.... Hvis man er et menneske med et helt almindeligt hjerte, er det vist heller ikke noget, man kommer sig over (ikke at jeg overhovedet vil straf-frikende nogen!!) og skulle stå ansigt til ansigt til familie og venner, og den sorg det må være for dem......
Jeg har aldrig taget mine børn ud af autostol under kørsel - har siddet og hylt om kap m ungen under kørsel og har også været nødt til at køre på rasteplads og ud og give mad, men kunne ikke komme i tanke om, at tage dem ud af bilen under kørsel - og det handler bestemt ikke om at være hellig.
Hørte lige i nyhederne, at en undersøgelse viser, at et stort flertal af danskere ønsker højere straffe for netop uforsvarlig kørsel. Det kom bag på "bileksperterne", da straffene gennem de seneste år er steget..... Det er dommerne, der skal råbes op. Det er dem, der ikke ret ofte dømmer efter hårdeste straf!!
Anmeld