Tilbyder altid hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

Caidas-vb

Jeg blev jo ikke presset til det, men tilbød selv at bage. Til gengæld var jeg rigtig god til at sige ja, hvis jeg bliver spurgt. Af ting kan nævnes: tillidsrepræsentant og medlem af bestyrelse. Men netop de 2 ting er med til at jeg er bedre til at sige nej til den slags. TR var med til at min chef ikke talte med mig, men kun til eller om mig. Bestyrelsen sad jeg i gennem 6 år, så helt håbløs var jeg vel ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg er typen, der ikke rigtig kan styre de:ohmy: t. Hvis der er sammenskudsgilde i børnehaven, kommer jeg med alt for meget. Jeg er altid bange for, der ikke er mad nok til børnene. Så hvis jeg skal have pølsehorn med, så tænker jeg, de unger de kan da mindste spise tre pølsehorn hver – og så bager jeg på livet løs. Og jeg tror jeg er skyld i, børnehaven flyttede fællesspisningen fra fredag til torsdag – fordi der altid var med til to dage! Så var der fællesspisning torsdag, og fredag spiste de rester! WebDebattør jeANNE

Anmeld

18. maj 2009

Fru_Hansen-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Jeg er typen, der ikke rigtig kan styre de:ohmy: t. Hvis der er sammenskudsgilde i børnehaven, kommer jeg med alt for meget. Jeg er altid bange for, der ikke er mad nok til børnene. Så hvis jeg skal have pølsehorn med, så tænker jeg, de unger de kan da mindste spise tre pølsehorn hver – og så bager jeg på livet løs WebDebattør jeANNE
Sådan er jeg også.:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.