Erfaringer med børn og hvid sofa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

uni-gruppe-vb

Jeg har altså ikke mindre end 2 hvide sofaer (Ektorp fra IKEA), dvs. de er hvide om sommeren og stribede om vinteren. Og jeg har både 1 barn (med venner) og 2 hunde. Betrækket bliver måske vasket 1 enkelt gang i løbet af sommeren, så jeg synes ikke det er noget problem med hvide møbler. Giiider heller ikke laden den slags styre mine valg må jeg indrømme. Og går det helt galt, så koster et nyt betræk 400,- kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

ano-vb

Tjah, naivt er det nu nok, men vi har altså sådan en hvid IKEA sofa+puffen+lænestol og oveni det hele har vi 2 piger på nu 4 og 5 år, men det var de naturligvis ikke da vi anskaffede os møblerne. Jeg vaskede betræk ca. 1 gang hver 2. 3. måned og det har sjældent været pga. børnene, de lærte nemlig at mad hører til ved spisebordet. Naturligvis spiste vores unger M&M´s og andet sofafjendsk til Disney sjov, men igen, det var sjældent dem der svinede. Den hvide sofa bliver nusset og grå, og den skal derfor vaskes af og til uanset børn eller ej....men lad være med at tabe rød peberfrugt på den, det gjorde manden og den plet lever vi stadig med efter 2½ år og utallige maskinvask med både Vanish og andet pletfjerner.

Anmeld

14. maj 2009

ano-vb

Efter jeg har fået min datter, har jeg aldrig sat så stor pris på vores lædermøbler! For mig er der ikke andet, der egner sig til børn, fordi de kan tørres af med en fugtig klud.

Anmeld

14. maj 2009

uni-gruppe-vb

Anja skrev:
For mig er der ikke andet, der egner sig til børn, fordi de kan tørres af med en fugtig klud.
Der kender jeg så nogen der købte en fin hjørnesofa i læder til 17.000 da de ventede barn, netop fordi det skulle være praktisk. Men da junior så fik tænder, så tog han en fin bid midt på sædet, og det kan ikke lige repareres :laugh: Iøvrigt kan jeg ikke selv lide lædermøbler, jeg synes det klæber sig til mig, især om sommeren når man har bare ben og arme. yyyrrrk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.