Hmm, og jeg vil sige spring ud i det! :laugh:
Hvis det er en hvid sofa, I har lyst til at have, så køb da en hvid sofa. Når betrækket tilmed kan vaskes på 60 gr., så er der da ingen ko på isen. Og din dreng er jo også ved at være halvstor og ved (sandsynligvis) godt at man ikke skal spise tomatsuppe, når man ligger i sofaen.
Vores er hvid. Eller rettere; den VAR hvid. Forleden kom jeg til at kigge rigtigt på den og kunne godt se, at den faktisk næsten er ved at være uhumsk at se på :laugh: Men den er også over 11 år gammel, betrækket kan kun vaskes på 40 gr og pigerne må spise og drikke og foretage sig, hvad de vil i den, så der er ikke noget at sige til, at den er ved at være grim at se på.
Selvom jeg er hys med bolig-indretning og bestemt ikke er ligeglad med, hvordan tingene ser ud, har jeg også den holdning at ting er til for at blive brugt. Gider ikke bo i en udstilling og konstant komme med formaninger om at børnene ikke må det ene og det andet.. (men mine 2700,- kroners quiltede tæpper skal de fandengalme holde sig fra med chokoladefingre og det ved de godt :laugh: :laugh: )
Så, som sagt, hvis du har lyst til en hvid sofa, så køb den dog. Med aftageligt betræk, 60 grader og et skolebarn kan det ikke gå helt galt :)
Og så må jeg hellere gå i gang med at sy en sofa-frakke i noget funky stof til min rædsel en af dagene..
Anmeld