Filmet din fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Kan man ikke også se fødsler på nettet? Mente engang jeg så nogle fødseler på nettet i en eller anden forbindelse, men husker ikke hvilken:laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

mortil4drenge-vb

Hejsa herinde. Det er ikke så tit det sker at jeg er her inde ved ikkelige hvorfor glemmer det nok bare. Jeg må da ærligt indrømme at jeg har fået filmet og fået tage billeder af alle min fødsler. 3 af fødslerne har min mor filmet.Den første blev lang.De 2 andre blev mindre korte.Den 4 film blev på en time for man skal jo kun vælge at filme det der mest vigtigt. Jeg er meget glad for mine film for der er ting man glemmer og der er film fen god ting,dokumetation på hvad der skete for vi har jo smerter der der over alle grænser,og oplever ikke tinge helt så realistisk igen. Jeg kunne ikke undværre mine film og har vist dem til nogen der ikke er i familie. Jeg kunne da godt tænke mig atfilme andres fødsler jeg syns det er et vidunder det der sker med en kvindes krop og helt FANTASTISK.Jeg er altid rørt når jeg læser og ser andres fødlser. Tak for i læste så langt.

Anmeld

1. februar 2010

Signe1704-vb

Min mand filmede lidt ved vores to børns fødsler. Han filmede lidt før fødslerne og efter. Synes det er meget sjovt at have, men det er ikke noget vi viser frem selvom man egentlig ikke ser noget. Han er på intet tidspunkt nede mellem mine ben eller lignende. Selve fødslerne filmede han ikke for der havde jeg brug for ham (og det havde vi heller ikke lyst til).

Anmeld

2. februar 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg ville virkelig gerne have haft mine fødsler på film. Ikke for at vise dem til andre, men for selv at se dem - sikkert mange, mange gange. Jeg kan blive rigtigt ked af det ved tanken om, at jeg aldrig skal føde igen, og det ville være stort at kunne 'genopleve' de tre mirakeloplevelser. Jeg bliver så rørt, at jeg tuder, hver gang, jeg ser en fødsel på tv - og det ville være helt fantastisk at se mine egne børns første møde med verden igen.

Anmeld

6. februar 2010

Spunk-vb

Nej tak, du. Det har jeg sgu ikke brug for at opleve igen. Lige nu er jeg også skeptisk overfor tanken om søskende til spunken. Er engang blevet spurgt af en veninde om jeg ville med til hendes fødsel. Jeg takkede pænt nej.

Anmeld

7. februar 2010

Signe1704-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jeg kan blive rigtigt ked af det ved tanken om, at jeg aldrig skal føde igen,
Jeg er helt skræmt over at nå dertil. Gad vide om det nogensinde sker eller jeg skal sige til mig selv at nu må jeg hellere blive steriliseret? Tænk aldrig at skulle opleve den vidunderlige tid lige efter familien er blevet udvidet. Puhaaa Der er jeg i hvert fald ikke endnu. Håber sådan jeg får manden overtalt til et hold mere om 4-6 år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.