Tab og vind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Wildlion-vb

Ja jeg kan kun være enig med Helene. Min vægt fulgte heller ikke bøgerne og jeg havde også uger hvor vægten overhovedet ikke flyttede sig for derefter at tage et gevaldigt spring og jeg var også lige så bekymret over forløbet. Det endte for i alt med 11 kg, jeg startede som normalvægtig 172 cm. Selvom jeg også fik de samme oplysninger synes hverken jordemoder eller læge at bekymre sig over min vægt og jeg blev kun sendt på vægten til kontrol ved første lægekonsultation og igen et par uger senere fordi jeg ikke kunne tage føde til mig grundet kvalme. Lyt til din krop. Føles alt normalt, så er det det højst sandsynligt også - jeg endte da i hvert fald med en ganske sund lille pige på 3260 gram. 5 dage efter fødslen var 8 af mine kg væk og 11 dage efter var alle 11 og i dag, et halvt år efter fødslen ligger jeg 2 kg under min før-graviditets vægt. ... Og som Helene skriver: bøger er mest underholdning - min datter har i hvert fald IKKE læst hvor meget hun skal sove og hvor tit og hvad hun skal kunne hvornår...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.