Min datter er 10 mdr. Hun får godt nok ikke lige det mærke, Danonino, men hun får til gengæld Aldi's mindst lige så usunde yoghurt. Det er de små "fløde-frugt-yoghurt"'er. Hun får dem en gang imellem som mellemmåltid. Hun får dem bl.a. fordi de har en høj fedtprocent...7,5g tror jeg nok. Hun er nemlig ikke så stor og jeg synes personligt at det er ok, de ind imellem får noget usundt:blush: ...
Jeg giver hende også af og til en ostehaps eller en mælkesnitte og hun eeeelsker det.:) Jeg synes det er helt i orden, og mener ikke hun tager skade af det, når hun ellers får god og sund kost.
Jeg synes, hun får en rimelig sund og varieret kost til daglig. Hun får havregrød om morgenen med revet æble i. Til middag får hun rugbrød med leverpostej, torskerogn eller lign. Til aften får hun det samme som os, indeholdende grøntsager, kød, kartofler (eller ris og pasta) og sovs.
Som mellemmåltider får hun som regel frugt, brød eller andet.
Synes godt nok der er mange som lever lidt for sundt i dag...men helt i orden, men jeg tror min datter bliver ligeså fin og lige så klog som jeres børn, på trods af en mælkesnitte eller Danonino i ny og næ...:silly:
Anmeld