Kravlestrømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Tikki

Findes de? Jeg synes altså jeg kan huske, jeg så dem, da Iza skulle lære at kravle, men jeg kan ikke huske hvor. Jeg husker dem som nogle strømpebukser med dupper på knæ og under fødder samt numsen også......men måske har jeg drømt det. Kender I sådan nogle? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Mikkelmusen

2. september 2009

Tynen

Har aldrig hørt om dem..
Dog ved jeg der var nogle stykker herinde der købte en slags "maling" (Ej, det hedder det ikke...) og lakerede på knæene af strømpebukserne..
Det blev gummiagtigt og ungerne kunne selvagt ikke karte rundt..
Skal dog ikke kunne sige hvor kønt det så ud

Var det ikke dig der gjorde det, MariaE?

Anmeld

2. september 2009

Tut

Mikkelmusen skriver:

Nej men kan få sådan nogle her   http://shop2kids.dk/Mærker/KalleKryp/KalleKryp.html

Gud hvor er det smart... Det skal jeg huske

Anmeld

2. september 2009

Susan1978

jeg fik svigernor til at sy sådan noget gummi noget på et par joggingbukser af emils dengang.

det var noget fra sådan en rulle antiskrid til skuffer..   lidt kikset måske.. men det virkede.

men de der dimser er da smarte a pommern til..

Anmeld

2. september 2009

Muffinmus

ja, da William skulle kravle da han var 7 mdr der købte jeg sådan noget maling der er er gummiagtigt, latex. Tog et par af mine gamle sokker og klippede foden af dem. Malede demog vupti, så havde han samme slags som dem der er henvist til...selvfølgelig ikke nær så smarte, men fint funtionelle

Anmeld

2. september 2009

Tikki

Dem må jeg have de der KalleKryp - de er da for seje  ellers må jeg prøve noget af det I foreslår - han er så frustreret den lille mand over at glide hele tiden.
Tak for det piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.