Virker rynkecreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Ajna-vb

Men alderen taget i betragtning, så er det sgu også fair nok. Bare lidt trist når øjenlåget begynder at følge de bevægelser man gør når man lægger øjenskygge
Ha ha - ja, så er det at man begynder at kunne se, at man ikke længere er 20:laugh: Jeg vælger at mene, at mine rynker omkring øjnene SELVFØLGELIG er smilerynker; Og det er da ikke den værste grund til at have rynker, vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Det er stadig mig-vb

KristineLorenzen skrev:
jeg så et program sidste år, kan bare ikke huske om det var dansk eller engelsk ... pyt! Anyway, de bad 100 kvinder om at teste forskellige produkter og fulgte udviklingen. Èt af programmerne var omkring rynkecreme. Hver kvinde fik to produkter (til højre og venstre side af asnsigtet), som de skulle bruge i 4 uger. 28 dage er vist nok den periode de fleste produkter lover en forbedring... Alle 100 kvinder blev målt og testet inden forløbet, og igen efter prøveperioden. Fugtighed i huden, rynkernes dybde og længde etc, og så fik de de to anonyme produkter med hjem. Resultatet var at det bedste produkt ikke var de dyreste (á la 5-800 kr), men derimod en ganske almindelig fugtighedscreme købt i en butik á la netto til kr.20,-. Ingen af cremerne viste nogen form for udbedrende effekt, men netto's creme havde forbedret fugtigheden. Hvad kan man lære af det?
JA! Det program så jeg også, og det var Nettos den BILLIGE der vandt...mener det var den med aloe vera til omkring en 20'er:woohoo:

Anmeld

11. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nå men så er der jo ingen grund til at købe sig fattig i rynkecreme. Jeg havde ellere håbet på et mirakelmiddel:dry: . WebDebattør jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.