Virker rynkecreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Virker rynkecreme Når jeg ser mig selv i spejlet, kan jeg desværre godt se jeg ikke er 25 år længere:( . Jeg syntes også, det er ved at være meget lang tid siden, der er nogen der har gættet mig til at være yngre end jeg er. Måske er det fordi jeg ikke bruger rynkecreme? Bruger du rynkecreme? Syntes du det virker? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Ajna-vb

Jeg synes også at det er ved at være længe siden, at jeg blev tippet til at være yngre end jeg er:( Og der var heller ikke nogen, der spurgte mig, da jeg var gravid, om det var den første.... Jeg bruger rynkecreme fra Nivea - jeg tror nok ikke helt på at de virker, men vil heller ikke afskrive det helt, så jeg bruger derfor én, som passer til min pengepung. Jeg tror dog, at det bedste rynkemiddel desværre er lidt ekstra på sidebenene; Jeg kan da se, at mine linier i ansigtet er blevet fyldt mere ud, hér mens jeg var gravid - og når jeg så taber mig, kommer de igen....

Anmeld

4. maj 2009

uni-gruppe-vb

Læste lige en artikel i avisen i week-enden der hævder at det har en vis effekt. Men det har almindelig fugtighedscreme så også, bare ikke helt lige så meget. Tror nu at det allervigtigste i den sammenhæng er fugt. Både indvendig og udvendig. Så drik masser af vand, og giv huden den fugtighed den har brug for morgen og aften, og læg en god fugtighedsmaske engang imellem når du forkæler dig selv. Jeg har sådan et fast ritual torsdag aften, hvor jeg altid er alene hjemme, med skrubbecreme og fugtighedsmaske inden natcremen kommer på. Jeg HAR faktisk ikke ret mange rynker af min alder, om det så har noget med plejemidler at gøre. Iøvrigt bruger jeg Nivea DNAge, fordi jeg synes den er lækker at komme på, og ikke koster en formue.

Anmeld

8. maj 2009

Frede-vb

Jeg bruger rynkecreme hver dag, men om det hjælper.... hmmmm, det' godt nok svært at si'e. Man kan jo ikke vide, om man ville have haft flere rynker, hvis man ikke havde benyttet sig af det. Det eneste, man kan sige med sikkerhed er, at pengepungen desværre bliver alt for let, når man investerer i for meget rynkecreme. Uden at vide det præcist, tror jeg, at rynker kommer af for mange bekymringer, for lidt søvn, for mange fester og så også fra vores forældre... I min familie har kvinderne altid set yngre ud, end de er - altså sådan på den barnlige måde, men det er langt fra os alle sammen, der har brugt penge på rynkecreme, så der må helt sikkert være noget genetik blandet ind i det... tror jeg.

Anmeld

8. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg spurgte engang en kollega som har MEGA ekspertise indenfor hud-området om rynkecreme virker, hvortil han svarede med et grin, måske hvis du æder det'' Med andre ord, det skal komme indefra. Og hvis rynkecreme virkede, så var plastikkirurgi nok unødvendig:) Og vi ville alle sammen aldrig se ældre ud. Så for mit eget vedkommende bruger jeg kun produkter til ansiget fordi de føles rart.

Anmeld

8. maj 2009

Frede-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg spurgte engang en kollega som har MEGA ekspertise indenfor hud-området om rynkecreme virker, hvortil han svarede med et grin, måske hvis du æder det'' Med andre ord, det skal komme indefra. Og hvis rynkecreme virkede, så var plastikkirurgi nok unødvendig:) Og vi ville alle sammen aldrig se ældre ud. Så for mit eget vedkommende bruger jeg kun produkter til ansiget fordi de føles rart.
Øv også... tænkte nok, jeg var til grin for egne penge:angry:

Anmeld

8. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Frede skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Øv også... tænkte nok, jeg var til grin for egne penge:angry:
Joooo, men jeg synes nu at nogle af produkterne er lækre at bruge og tilfører fugtighed. Jeg fik noget L'oreal serie af min Mor (fordi hun ikke kunne tåle det) og jeg synes altså min hud bliver mere blød...og mere jævn?:) Rynkerne er der stadig! Men huden føles bare velplejet...........:)

Anmeld

8. maj 2009

mørk-vb

Jeg har aldrig brugt rynkecreme og jeg er glat som en barnerumpe :laugh: Har masser af andre alders-skavanker, men rynker er det heldigvis ikke blevet til endnu. Dog har jeg en plovfure mellem venstre øjenbryn og næsen, men den er kommet af at knibe sammen på en bestemt måde, når solen skinner, så en egentlig rynke er det ikke.

Anmeld

9. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Nej, Mørk, så er det bare en solrynke!:laugh: Jeg har 'kun' rynker rundt om øjnene, tror også det har noget med solen at gøre:woohoo: Men alderen taget i betragtning, så er det sgu også fair nok. Bare lidt trist når øjenlåget begynder at følge de bevægelser man gør når man lægger øjenskygge:blush:

Anmeld

9. maj 2009

KristineLorenzen-vb

jeg så et program sidste år, kan bare ikke huske om det var dansk eller engelsk ... pyt! Anyway, de bad 100 kvinder om at teste forskellige produkter og fulgte udviklingen. Èt af programmerne var omkring rynkecreme. Hver kvinde fik to produkter (til højre og venstre side af asnsigtet), som de skulle bruge i 4 uger. 28 dage er vist nok den periode de fleste produkter lover en forbedring... Alle 100 kvinder blev målt og testet inden forløbet, og igen efter prøveperioden. Fugtighed i huden, rynkernes dybde og længde etc, og så fik de de to anonyme produkter med hjem. Resultatet var at det bedste produkt ikke var de dyreste (á la 5-800 kr), men derimod en ganske almindelig fugtighedscreme købt i en butik á la netto til kr.20,-. Ingen af cremerne viste nogen form for udbedrende effekt, men netto's creme havde forbedret fugtigheden. Hvad kan man lære af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.