Er lidt sur nu! (preggy)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Tut

Jeg ringede til svangeramb. for at bekræfte min tid til glucosebelastning d. 16/9. Hende sygeplejersken jeg taler med slår mit CPR nr. op og ser at jeg har været på fødegangen i lørdags, hvor de har målt +2 for sukker i min urin.

Hun bliver super tosset (ikke på mig) på jordemoderen over at hun ikke har sendt mig til en akut Glucosebelastning, og giver mig en tid i morgen tidlig kl. 7:45...

Jeg har også hele tiden haft en lidt underlig følelse over for min jordemoder, som jo også var hende der undersøgte mig i lørdags. I vores jordemodergruppe er jeg den enste 2. gang fødende ud af 7 gravide tøser. Og mange af de spørgsmål de andre kom med kunne hun ikke rigtig svare på og ved enkelte tilfælde spurgte hun mig om jeg kunne huske det, eller om jeg havde prøvet det. Hun sagde endda også at vi var hendes første gruppe.

Hun er meget ung (på min alder tror jeg), så hun er sikker lige blevet udlært. De skal jo alle starte et sted og lærer tingene i praksis, det ved jeg godt.

Nu tænker jeg bare, er det damen i telefonen der overdriver eller er det virkelig min jordemoder som har lavet en fejl?

Nu er jeg lidt spændt på i morgen. Så kryds lige fingre i morgen tidlig.

Tutski.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Nadi

Jeg ser bare ikke frem til min sukkerbelastning, puha! Men kan godt forstå du er lidt spændt, for at se om der er noget. Specielt nå du har fået to forskellige "beskeder".

Good luck, og skriv lige når du har været afsted imorgen. Det er da altid noget at det er så tidligt så du ikke skal gå og sulte hele dagen.

Anmeld

2. september 2009

Susan1978

åh der er bare ikke noget værre end når man ikke ved hverken frem eller tilbage, men jeg tror faktisk det er godt du får det tjekket hurtigere.. får det kan måske tyde på du har graviditetssukkersyge..  jvf så dårlig du blev den anden dag..

jeg håber selvfølgelig for dig at den er negativ..  men du skal jo alligevel holde dig på sofaen..   så same same..

Anmeld

3. september 2009

Marco2

Hej Tut.

Hvordan er det så gået her til morgen??

AG

Anmeld

3. september 2009

Tut

Marco2 skriver:

Hej Tut.

Hvordan er det så gået her til morgen??

AG

Jeg afventer svar på blodprøverne. De ringer hvis der er sukkersyge.

Så krydser virkelig for at der ikke er noget

Anmeld

3. september 2009

Susan1978

også mig.

Anmeld

3. september 2009

Mary

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.