Badet i kugler og regn (skyderi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nu skal man i skumle kældre og møde skumle rockertyper der har alt muligt andet skidt til salg.
Det er vel ikke noget man skal? Kan man ikke lade være! Nej, jeg holder fast i mit udsagn. Hold dog op med at suge at det hash – så vi kan få fred:kiss: WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Det er stadig mig-vb

Tja det med hashen bliver ikke akutelt for mit vedkommende. Jeg har røget dét hash der skulle ryges og har fyret nogle fakler med min kæreste der kunne nedlægge elefanter... Nu gider vi ikke dét mere:) Mangler jeg grounding så napper jeg lige en benzodiazepin:laugh: :woohoo:

Anmeld

28. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

benzodiazepin
Hvad er det? WebDebattør jeANNE

Anmeld

28. april 2009

uni-gruppe-vb

Det er sådan noget som fx. stesolid. Heller ikke tilgængeligt i håndkøb :blink:

Anmeld

28. april 2009

Ida-s-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Nu skal man i skumle kældre og møde skumle rockertyper der har alt muligt andet skidt til salg.
Det er vel ikke noget man skal? Kan man ikke lade være! Nej, jeg holder fast i mit udsagn. Hold dog op med at suge at det hash – så vi kan få fred:kiss: WebDebattør jeANNE
:klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Anmeld

28. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nemlig, benzodiazepin er sådan en ....stesolid...valium...større afhængighed end heroin...agtig pille:laugh: De er hamrende farlige pga afhængighed, så jeg kan ikke anbefalde dem. Men de hjælper mig når jeg ind i mellem har brug for fred. Eller. Når jeg har brug for at være ekstra på mærkerneB)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.