Badet i kugler og regn (skyderi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg får altid lyst til at flytte langt ud på landet, når de skyder på Nørrebro. Det er altså ved at være alt alt for meget. WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nu tror jeg så ikke HELT på politiet og deres teori ang skudsikre veste. Og fordi man har en skudsikker vest, så er man banderelateret... Min søn på 17 har også en skudsikker vest, og han er ikke banderelateret, men han er mørk og kan nemt forveksles med én der er det, hvorfor jeg simpelthen FORLANGER han har den på når han færdes på Nørrebro om aftenen, hvilket sker jævnligt da han i perioder arbejder der. På et tidspunkt jokede jeg med at man burde iføre sine unger skudsikre veste på Nørrebro, men nu har jeg altså gjort alvor af det:dry: Han er før blevet antastet påvej hjem fra arbejde klokken lort om natten af nogle AK81'ere. Så nu må det være sådan!:laugh:

Anmeld

25. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Og så blev en ung mand på Nørrebro skudt i dag - da han gik ned for at hente cigaretter. Det er det jeg altid har sagt, rygning er farligt! WebDebattør jeANNE Jeg håber, jer fra Nørrebro har det godt!

Anmeld

25. april 2009

Det er stadig mig-vb

Det er i hvertfald et held at de fleste er så dårlige til at skyde......B)

Anmeld

25. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Der er så sygt, det der sker. Jeg er glad for de holder det ude på Nørrebro, for jeg bor ret tæt på rockernes hus på Amager. Jeg håber ikke de kommer herud! Men jeg har et forslag til, hvordan man stopper bandekrigen. Hvis nu alle stopper med at købe hash i to måneder, så kan det være, de holder på med at slås om det lukrative hash marked! WebDebattør jeANNE

Anmeld

27. april 2009

Pia S-vb

Og nu er de så åbenbart også rykket til mit hood! Jeg tror nu ikke kun det er en konflikt mellem rockere og indvandrere. Konflikten er helt klart også indvandrebanderne imellem. Spændt på hvor det ender! Jeanne - et andet forslag kunne være at legalisere hashen. Så kan de slås med staten i stedet for :side:

Anmeld

27. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg har aldrig fattet at de ikke bare legalisere hashen... Og staten er pisse dobbeltmoralsk, for de sælger da jointpapir i kioskerne som de tjener svimlende på....og i min kiosk bliver jointrullerne større og større, liger snart OL fakler!!! Fri hash ville da være en start til fred.

Anmeld

28. april 2009

kongster-vb

Roger that!! Det værste der er sket i forhold til hashmarkedet er den massive razzia på Christiania. Før i tiden kunne man i ro og mag købe sin hash der, under ordnede forhold, hvor der ikke var hårde stoffer indblandet. Nu skal man i skumle kældre og møde skumle rockertyper der har alt muligt andet skidt til salg. Fri hash! og vindmøller :)

Anmeld

28. april 2009

Pia S-vb

kongster skrev:
Roger that!! Det værste der er sket i forhold til hashmarkedet er den massive razzia på Christiania. Før i tiden kunne man i ro og mag købe sin hash der, under ordnede forhold, hvor der ikke var hårde stoffer indblandet. Nu skal man i skumle kældre og møde skumle rockertyper der har alt muligt andet skidt til salg. Fri hash! og vindmøller :)
Enig - og jeg vil altså hellere møde en skummel rocker end en af de gambianere som nærmest overfaldt mig på Istedgade fordi jeg ikke ville købe dope - gyyyyyys

Anmeld

28. april 2009

kongster-vb

Men de var der nu også i de gode gamle Christiania-tider. Der var bare ikke så mange af dem og de var knap så aggressive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.