Tror nu nok, at de kan kapere hver dag, men jeg mener, at der bør være en grænse.
Og nogle mener, at er man startet på noget, så må sæsonen blæses af, før der startes p noget nyt. Der er jeg uenig, for jeg vil ikke tvinge nogen til noget, de ikke har lyst til. Og jeg mener jo, at jeg kan mærke, om det er en fis i en hornlygte, når de melder ud eller om det er sandt.
Det skal ikke være hop - hop - hop fra noget til andet, men konsekvenser kan sagtens forklares på børneniveau.
Nå, tilbage til spørgsmålet; Er sikker på, at den store sagtens kunne klare dit og dat, for han kommer af og til og siger "Jeg har ikke energi i dag, mor. Må jeg lade være med det ene eller det andet?" og når han melder så klart ud og er stabil ellers, så får han altså lov.
Ved ikke med den yngste. Han falder nemlig, for tiden, i søvn ved ½4 tiden om eftermiddagen og vågner først senere. Vel at mærke, når han ikke skal afsted til noget eller lege med nogen.
Så jeg tror godt, at de kan fare rundt, man skal bare være opmærksom på, at de ikke går død eller bliver alt for forhippet på at være med over det hele.
Anmeld