Først; mine mavemuskler er STENhårde. Ikke pral, men fact. Jeg har gået og spændt dem i 1½ år nu, de virker, ingen probs der. Jeg kompenserer for ryggen, med mavemusklerne.
Jeg har lavet øvelser for de små bækkenmuskler, de små mavemuskler og lysken. Jeg har løsnet lårmuskler, for de var overspændte af at kompensere. Råd fra reaumatologen.
Så det er ikke der, skoen trykker.
Det gør ikke vedvarende ondt, ved klikket. Det gør sindsygt ondt over det hele og allerhelvedes ondt, når det klikker, fordi jeg har strakt mig eller svajet eller noget andet. Jeg er dødtræt i musklerne på hver side af søjlen, af at kompensere og hænge og sidde og gå forkert, fordi det gør ondt.
Shitfuck!
Jeg har været ved to fys'er, Tina. Men jeg stoppede, da de ikke mente, og jeg selv ikke fik noget/nok (smerter væk) ud af det.
Prøv at høre, piger. Jeg er ikke utaknemmelig eller ligeglad. Jeg har bare været næsten alle steder. Jeg har prøvet mange ting. Sikkert ikke alt. Jeg hader at have ondt og derfor har jeg søgt nettet tyndt og spurgt til dit og dat, for at få undersøgt dette og hint. Så jeg læser jeg råd og vejledninger, men de fleste har været forsøgt.
Helene, jeg har i 1½ år og lidt til spist 1g Panodil og 600mg Ibuprofen af varierende art 3x dgl. Det er over 500 dage på piller. Flere dage i rap, men kun til tider op til 6g Panodil pr dag.
Hva' fa'en ska' jeg gøre??!!
Anmeld