Hvad tænker du, når du vågner om morgnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hvad tænker du, når du vågner om morgnen? Jeg har noget tid overvejet, om det er noget i vejen med mig. Når jeg vågner om morgnen, er ”Åhh nej, ikke endnu”, det første jeg tænker. Hvad tænker du, når du vågner? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Første tanke ''åååh NEJ, klokken kan sgu da umuligt være seks allerede'' Derefter: 'har jeg ondt nogen steder' Og så går jeg ind i stuen med grus i øjnene og tænker 'godt der 'kun' er 15 år til den mindste fylder 18:laugh:

Anmeld

14. april 2009

Caidas-vb

Åhh nej, det er for tidligt. Må indrømme at sådan havde jeg det i morges, da uret ringede 5.40. Ellers er jeg rimelig positiv om morgenen. Jeg glæder mig til jeg skal ind og sige godmorgen til pigerne. Men faktisk kan jeg stadig mærke at kroppen mangler den time vi mistede ved overgang til sommertid, selv om det er 14 dage siden.

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Puh, hvor står I tidligt op :woohoo: Kl. 7 tænker jeg:" Jeg skal lige snooze ti minutter mere" og kl. 7.10 tænker jeg "Jeg kan lige snooze en gang mere og så skal jeg op...". Derefter vågner den praktiske husalf: Bad, børnene skal have tøj på, morgenmad og så ud af døren ved 8-tiden. Hver morgen tænker jeg i øvrigt, at i aften skal jeg tidligere i seng :S

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nå ja, det der med at gå tidligt i seng, er ikke min stærke side. Det er måske en del af forklaringen. Men jeg syntes altså det er usædvanligt svært at vågne med et positivt sind fortiden, og det er endda forår. ….måske skyldes det ”Sex and the City” – jeg kommer altid til at se begge afsnit, selvom jeg har set dem 1.000 gange før:huh: WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Ida-s-vb

Jeg tænker "hvad er klokken" og "hvilken ugedag er det?" og lige for tiden "kan den forbaskede fugl dog ikke holde op med sit kvidren her midt om natten".:blink:

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Mit problem er også Sex and the city, og hvis ikke det er dét, så kommer jeg til at se venner, klovn eller en anden irriterende serie....forleden da Sex and the city VAR slut, røg jeg ud i noget colombus....og jeg blev simpelthen nødt til at se slutningen:angry: Pludselig var klokken 2.30.

Anmeld

1. maj 2009

Fru_Hansen-vb

Tænker åhr nej og endnu en dårlig nat hvor jeg vågner kl. 02.00 og ikke kan sove mere. Så blev jeg hellere ikke udhvilet denne nat. Og bare der dog var en der sagde jeg batre skulle blive liggende, så skulle vedkommende nok ordne ungerne. ;ønsketænkning;:woohoo:

Anmeld

1. maj 2009

mariamiss6-vb

Jeg tænker naaaarj ikke endnu en dag, det er for tidligt, og tænk at de rkan blive ved at være dage tilbage til mig.... jeg giiiiider ikke stå op... Felix kan du ikke sove en time mere.... KEnneth hvorfor helvede står du ikke op og giver mig en frimorgen.... og sidst men ikke mindst, bar 1 snooze mere....

Anmeld

1. maj 2009

Lars F-vb

Tænker? Ikke så meget, tror jeg. Hvis jeg får lov lader jeg søvnen lettet roligt. Jeg vågner stort set altid først, og stort set altid før væggeure mm. går igang. Hvis jeg stadig har en drøm i hovedet holder jeg øjnene lukkede og forsøger at huske den, få hold på den. Så lytter jeg lidt til hvad der nu er af lyde, og prøver efter om det er tid til at stå op. Så, det første tanker er måske "hvad mon klokken er", og "tid at stå op?" Jeg vil gerne være udhvilet, men jeg skal ikke ligge for længe, så bliver jeg sløv. Med mindre jeg har sat vækkeuret til kl. 5 fordi jeg skal nå et tidligt fly. Så tænder hjernen først når jeg er nået ned i køkkenet og tænker "kan jeg virkerlig ikke gå tilbage i seng?" eller noget i den stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.