5 års fødselsdag - kagen!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.219 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nogen der ved hvor jeg kan købe en rigtig god kage til fødselsdagen - her i Københavnsområdet:) Vi plejer at købe de store kager fra kagehuset i Fields (motiv sandkager), men efter de er gået fra chokoladekagen over til den hvide kage m chokoladestykker, er interessen faldet, og de vil vist helst kun købe pga motivet.... Det er uden betydning om der er motiv på eller ej, men den må gerne være festlig:) Jeg foreslog dem La Glace, men det synes de var 'voksen-kager'.....okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/lagkage-08534fd19853ac007d30af1c85c58d73.jpg Hvad med at lave den selv:-) WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Min mand havde et år bestilt en kagemand hos Lagkagehuset. Men de glemte det, så der var ingen kagemand til mor. Så det der skulle have været en dejlig overraskelse, blev til en sur husbond. Nederen. WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Øøøøj hvor er den fin??:cheer: Jamen jeg har sgu ikke rigtigt forstand på lagkager - jeg kan to varianter, en med banan og en uden - og de kan ikke lide nogle af dem:(

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Min mand havde et år bestilt en kagemand hos Lagkagehuset. Men de glemte det, så der var ingen kagemand til mor. Så det der skulle have været en dejlig overraskelse, blev til en sur husbond. Nederen. WebDebattør jeANNE
Aiiii, det var da også synd for ham:woohoo: Jeg har engang været ude for det samme - det var så bare en kagekone fra Kvickly bageren de havde glemt at lave. Fik underligt nok 40 teboller som undskyldning:ohmy: :laugh:

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Men det er jo ligsom ikke det samme, vel:angry: WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

NEJ, de smagte bestemt ikke af kagekone!! Og jeg havde lige bagt boller selv, såååå....... Bare for dårligt!:angry:

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Min mand fik et gavekort som undskyldning. Og så fik han nogle kager med med det samme. Jeg syntes bare det var dejligt, han kom med kager på min fødselsdag, så det var kun ham, der havde en dårlig oplevelse. Gavekortet var vi glade for i lang tid:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nå dét var da egentlig også flot! Ja, og bedre end 40 teboller:laugh:

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

:laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.