Hvor er Laurie, Mette NB, Missmum og Co?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Ida-s-vb

mørk skrev:
Bellis skrev:
Titte skrev:
Lowsom er med, bare under nyt nick!
Ajjjj snyyyyd:P Så må vi se om vi kan gætte hende;)
Aj come on! Selv JEG har spottet hende :P Men nicket er ihvertfald med til at narre fjenden, ha ha..
Mener nu også at have afsløret fruen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Simon skrev:
Jeg er her hvis jeg stadigvæk tæller med i "Co".
Jeps, ingen nævnt - ingen glemt:) godt du er med!!

Anmeld

16. april 2009

21korne-vb

hej jeg er her også kunne ikke få mit gamle navn med over øv heidi,k,c men vi må jo da håbe vi finder alle igen har ikke været så meget her inde fortiden trode at jeg nu havde fået lidt ro omkring min skilsmisse men ak det var kun stil hed før stormen han har jo fundet en ny og fred være med det men han glemmer alt om børne og det syntes jeg er synd så nu er det brok og den store vil stadig ikke til far hmm :angry:

Anmeld

16. april 2009

Pia S-vb

og jeg har slet ikke spottet hende. Kan man få et hint?????

Anmeld

16. april 2009

MetteNB-vb

Har det som Pia S............ Jeg har også brug for et hint. Har ikke været i ret mange tråde endnu, og har i hvert fald ikke gennemskuet det.....

Anmeld

16. april 2009

Titte-vb

Prøv at kigge i Ida s's indlæg, der er et ret godt hint....

Anmeld

16. april 2009

MetteNB-vb

Tak

Anmeld

16. april 2009

Bellis-vb

Titte skrev:
Hehe, så er jeg nok også på sporet:) og hvis jeg kender hende ret, så sidder hun og griner lidt i skæget over, at vi sådan prøver at gætte hende:P

Anmeld

16. april 2009

Titte-vb

Bellis skrev:
Titte skrev:
Hehe, så er jeg nok også på sporet:) og hvis jeg kender hende ret, så sidder hun og griner lidt i skæget over, at vi sådan prøver at gætte hende:P
JA, det tror jeg såmænd også!

Anmeld

16. april 2009

Ida-s-vb

21korne skrev:
hej jeg er her også kunne ikke få mit gamle navn med over øv heidi,k,c men vi må jo da håbe vi finder alle igen har ikke været så meget her inde fortiden trode at jeg nu havde fået lidt ro omkring min skilsmisse men ak det var kun stil hed før stormen han har jo fundet en ny og fred være med det men han glemmer alt om børne og det syntes jeg er synd så nu er det brok og den store vil stadig ikke til far hmm :angry:
Dejligt at have dig med igen, Heidi :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.