Hvor er Laurie, Mette NB, Missmum og Co?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nogen der har set dem eller ved om de har det godt?? Eller måske ved om de har fået nyt navn på den nye debat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Pia S-vb

Missmum har vi ikke set længe - heller ikke på den gamle debat. Måske orker de ikke en ny debat til. Jeg savner også nyt fra Kirsten, hun lød så trist sidst jeg hørte fra hende!!! Men vi to gamle krager hænger da ved endnu :side:

Anmeld

15. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, Kirsten og Lowsome har så vidt jeg ved ikke været forbi, så derfor er jeg heller ikke klar over, om de bare ikke orker nyt eller om de har gang i andre ting lige nu :blink: Men var der ikke også noget med sygdom :( Til gengæld er der da en del er jer "gamle", der er kommet godt i gang herovre, samt nogle nye naturligvis.

Anmeld

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jaaaa, jeg håber da de kigger ind før eller siden:) Men også sjovt hvis der kom en masse nye, så vi kunne få flere vinkler på debatterne.....

Anmeld

15. april 2009

Titte-vb

Lowsom er med, bare under nyt nick!

Anmeld

15. april 2009

Bellis-vb

Titte skrev:
Ajjjj snyyyyd:P Så må vi se om vi kan gætte hende;) Kirsten, jeg ved at hun prøvede at komme herind - men det ville ikke helt lykkedes, hun blev vist smidt af - men hun skrev at vi ikke var glemt, så mon ikke hun dukker op, når overskud og mulighed er til det?!

Anmeld

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ja, så må vi holde øje med dem:)

Anmeld

15. april 2009

MetteNB-vb

Og nu er jeg her i hvert fald......- og se nick har jeg ikke skiftet..... Har bare ikke lige haft tiden til at komme i gang. Gik lidt kold over, at jeg ikke helt kunne komme i gang. Skrev et indlæg som gæst..... og har så ikke været på siden. Kunne så ikke undvære jer længere, og vupti.... så virkede det. Må have registreret mig sidst, men kunne bare kun genkende mig som gæst...... :blink:

Anmeld

15. april 2009

mørk-vb

Bellis skrev:
Titte skrev:
Ajjjj snyyyyd:P Så må vi se om vi kan gætte hende;)
Aj come on! Selv JEG har spottet hende :P Men nicket er ihvertfald med til at narre fjenden, ha ha..

Anmeld

15. april 2009

Simon-vb

Jeg er her hvis jeg stadigvæk tæller med i "Co".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.