Er du en samler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg har næsten lige drønet ti STORE TYKKE bøger ud med tapet prøver:ohmy: I den lækreste tykke kvalitet med de fedeste print og de herligste effekter........ Dem skulle du da ha haft hjem, Mørk!!! Det kan da godt ærge mig lidt, men de tog aaaaalt for meget plads, og min mening var at ungerne skulle tegne på de der prøver, så det blev flotte og anderledes tegninger med fede baggrunde, som folk reelt kunne hænge op et sted..... :( :dry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

mørk-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg har næsten lige drønet ti STORE TYKKE bøger ud med tapet prøver:ohmy: I den lækreste tykke kvalitet med de fedeste print og de herligste effekter........
Åh nej, lige præcis sådan noget der kan jeg slet ikke tåle at høre! Det skærer i hjertet ved tanken om dette frygtelige spild :laugh: Jeg håber, da du i det mindste afleverede dem i en børnehave eller lign. så nogen fik glæde af det ;) Har selv den fedeste tapetbog med dels tapetprøver og dels stylede inspirationsbilleder. Spottede den i vinduet ved en farvehandler og var ved at gå bagover af ekstase. Tromlede ind i butikken og fik dem til at hente den ind, så jeg kunne se nærmere på den og jeg var ved at hyperventilere af ekstase, så fed var den. Prøvede med behersket stemme henkastet at sige til ejeren af butikken, at dén ville jeg da gerne overtage, når engang de ikke skulle bruge den mere, men hun vidste åbenbart godt hvilken guldgrube hun lå inde med, for den gik ikke, men hun "kunne da bestille en hjem til mig"? Den kostede fandengalme kr. 650,- plus porto, men jeg MÅTTE bare have den. Så nu har jeg et stort, ubrugeligt skrummel af en tapetbog stående. Kigger da stadig i den af og til, men nu hvor rusen har lagt sig, kan jeg da godt se, at den måske ikke helt var pengene værd.. :huh:

Anmeld

20. april 2009

MetteNB-vb

Nej, intet samlermani her..... Hvis "ting" generelt ikke tæller...... og måske især juleting..... Er ikke på Gertrud Sand niveau, men jeg har rigtig mange store julekasser :silly:

Anmeld

20. april 2009

mariamiss6-vb

Som barn samlede både min søster og eg altid gamle skruer/møtrikker/skiver op fra jorden... vi puttede dem i lommen og afleverede dem stolt til vores far når vi kom hjem. Han puttede dem ALTID ned sammen med alle hans brugbare skruer og dele. vi samlede dem op fordi 'den kan far da lige bruge, næste gang han skal reparere/bygge et eller andet'..... det tog nogen gange seriøs overhånd hehe.... idag samler jeg ikke som sådan på noget, i hvert fald ikke i en sådan grad at jeg bare må eje alle af den slags... men det er en tradition at når nogen tager til prag så skal de have en glasblomst med hjem til mig. de er så lavet i noget, de i prag, kalder for tjekkisk krystal, det er ret hårdført materiale.... http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/kvadrat.jpg

Anmeld

20. april 2009

Pia S-vb

Jeg samler nada! Men har en søn som har meget svært ved at gå forbi en ølkapsel :blink: Vi har simpelthen ikke plads til samlinger af alt muligt. Har planer om at begynde på at samle på 1000 kr sedler, men kommer aldrig ret langt i samlingen :side:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.