Jo, jeg er da egentlig stor-samler, når det kommer til "papir-varer". Jeg bli'r helt elektrisk og får hjertebanken og overfladisk vejrtrækning, når jeg ser noget fedt papir i en eller form og MÅ bare eje det, uanset prisen.
Hvilket forklarer at jeg uden overdrivelse har henved 70-80 forskelllige ruller gavepapir, 30-40 ruller fedt tapet, en kasse med store løs-ark af noget rigtig fint og svinedyrt italiensk papir, flere kurvefulde af sirligt sammenrullede store stykker (gave-)papir, et groteskt antal lækre notesbøger i alle tænkelige størrelser og udformninger og kort i stakkevis...
Bruger det til at lave kort, billeder, lampeskærme, collager osv. af. Og så elsker jeg at pakke gaver lækkert ind og kunne aldrig drømme om at aflevere en gave pakket ind i fx Fætter Br papir :blush:
Kan heller ikke lade være med at købe bånd i alle afskygninger; stof, papir, hør, jute, garn - alles! Så der ER ingen undskyldning for at give en gave, der er grimt pakket ind.
Selvom samlingen er enorm og efterhånden tager rigtig meget plads op, føler jeg mig ikke mættet og fortsætter ufortrødent med at slæbe til huse. Ikke fordi jeg har brug for det, men fordi at det er "godt at ha'" og fordi jeg ikke kan lade være. Lige nu går jeg allerede og glæder mig til at hente de nye prints fra Rie Elise Larsen, når de kommer i butikkerne om ca. et par uger. Mmmm, de er mums.. :)
Anmeld