Sport for voksne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Det er stadig mig-vb

Lars F skrev:
Æv. "Sport for voksne" lød sjovt - og så snakker i bare om løb og denslags...
Dejligt at jeg ikke var den eneste med skumle tanker:laugh: ...........tydeligt inspiretret af en gammel tråd, der nok så fornøjeligt hed, sport i to'eren:silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Webredaktøren-vb

Nå, men Lars så må du kaste dig ud i en trådkapring, hvis du kan pifte denne tråd op... den giver mig dårlig samvittighed :angry: Måske løber jeg en tur i morgen tidlig - hmm, oddsene er ikke gode eftersom jeg endnu ikke sover, men sidder her og sludrer :motion:

Anmeld

8. april 2009

Det er stadig mig-vb

Indse det Web, du skal have en konditionscykel!! DET ER LIGE DIG!!

Anmeld

8. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, du siger noget :cykel: Så kan jeg have min bærbar på styret, mens benene hjuler rundt... god idé :P

Anmeld

11. april 2009

mørk-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Indse det Web, du skal have en konditionscykel!! DET ER LIGE DIG!!
Jeg overvejer sgu i ramme alvor at anskaffe mig en motionscykel!! Kald mig bare pensionist eller midaldrende eller tørvetriller, men hvis der findes en motionsform, der passer mig, så er det den! Jeg er i SÅ dårlig form og min krop skriger på at komme i gang, men jeg har efterhånden affundet mig med at løb på ingen måde er noget for mig, men at solomotionscykling meget vel kunne være løsningen. Her i efteråret slæbte jeg min mors gamle kondicykel op fra kælderen, satte noget højt fedt musik på og så gik jeg ellers til den som et bæst på dén cykel; cyklede 10 km. på 20 min. og var da også fuldstændig udkørt, da jeg vakkelvorent stavrede af cyklen igen med stive, tilsyrede ben, gasblå i hovedet og gennemblødt af sved - men for fanden, hvor var det fedt!!! Det blev faktisk til 5 DAGE i rap med 10 km/20 min på cyklen om dagen, hvilket i min verden er uhørt og aldrig sket før. Det utrolige er jo, at selvom det var så kort en periode, kunne jeg faktisk fra dag til dag, mærke at min kondition blev en lille smule bedre! Desværre kom min den yngste så til at sætte sig ovenpå fart-/kilometertælleren, så den brækkede af og med den forsvandt min motivation og cyklen røg på genbrugspladsen og det var så dét motions-eventyr :unsure: Men her på det sidste har jeg kraftigt overvejet at købe en ny fancy en, så jeg kan komme i gang igen. Har selvfølgelig min almindelige cykel, men det er SLET ikke det samme. Jovist, man får frisk luft og vind i håret, men tempo-mæssigt har man jo ikke mulighed for at holde farten på samme måde, fordi man hele tiden er nødt til bremse op, holde for rødt, køre udenom osv. Desuden er jeg også for forfængelig til for alvor at give los, hvis andre kan se/høre mig; vil helst ikke ses som hende den stønnende, storsvedende violetfarvede kolos på cyklen, hvis det kan undgåes..

Anmeld

12. april 2009

Det er stadig mig-vb

Lige mine ord og tanker, Mørk!!! Tror også jeg må have sådan en motionscykel - hvis du falder over gode tilbud på nettet MED fragt, så kast lige et ord ind om det, okay??:) Så engang noget TVshop, og der var noget der hed en Power rider - sådan en bestilte JEG, og den var SUPER GOD, og ungerne legede det var en Harley lige indtil sadlen faldt af, og den røg i containeren. Så hjemmemotion KAN GODT lade sig gøre:laugh: (særlig hvis børnene holder sig langt væk fra udstyret!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.