Vi har stået med præcist de samme overvejelser, da der var kaos på vores drengs institution.
Vi valgte ikke at flytte vores dreng, især fordi han havde så mange gode venner i børnehaven.
Heldigvis blev lederen fyret, og efter hun stoppede har det været en fantastisk institution. Så vi er meget glad for vores beslutning om at blive.
Når det så er sagt, ville jeg ønske, han aldrig var komme i den institution fra starten. Der har været lange perioder, hvor det hele sejlede, og pædagogerne flygtede. Og min lille dreng blev meget ked af det hver gang en voksen stoppede.
Når jeg læser dit indlæg, lyder det som om, dit store barn har det meget godt i institutionen. Så måske kunne du overveje kun at flytte den lille?
Jeg syntes, man skal passe på ikke at lade sig forblænde af ex. en stor legeplads. Det vigtigste er, at der er gode voksne på institutionen, der er nærværende og har initiativ.
Du må følge din mavefornemmelse, der er ingen facitliste til denne problematik.
Lige nu ved du hvad i har, ikke hvad I får.
For mig skal der meget til, for at jeg vil flytte mit barn. Det er noget rigtig hø, når institutionen ikke fungerer.
Men det er meget svært at give dig et ordentligt svar på dit spørgsmål.
WebDebattør jeANNE
Anmeld