Kan du kende forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

I min søns børnehave går der to brødre. Jeg tror, der er under et års aldersforskel på dem. Og de ligner hinanden som to dråber vand. De er også lige høje selvom der tros alt er en lille aldresforskel. Men det er altså lidt pinligt, at jeg ikke kan kende forskel på dem. Men de ligner hinanden så meget, at jeg faktisk ikke KAN se, hvem der er hvem. Og så er de ikke engang tvillinger! WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Mor-3-vb

Jeg har enæggede tvilling drenge:) nu 14 måneder:) Vi kan godt kende forskel på dem.. det glipper nogle gange for faren:laugh: men det griner vi bare af.. for de er ens... de vejer det samme.. det er 2 cm i højden.. der gør forskellen mellem dem.. Lucas har æble kinder.. og Marcus er lidt finere i ansigtet.. de har intet andet der er forskelligt ved dem.. kun personligheden til tider.. jeg bliver ikke stødt over at folk/familie ikke kan kende forskel.. når vi nogle gange ikke helt selv kan.. især hvis de står med ryggen til os:laugh: Med mindre jeg eller faren har givet dem tøj på.. så ved vi hvem der har hvad på:cheer:

Anmeld

16. april 2009

LouiZe-vb

Ajna skrev:
Jeg har en søster, og jeg kan huske at jeg som barn blev så sur, når min mor kaldte mig for min søsters navn!! Altså betød jeg VIRKELIG ikke mere for hende, at hun ikke engang kunne huske hvem JEG var!!!
Min mor kaldte/kalder mig tit ved sin lillesøsters navn, og hende kan vi begge ikke udstå :laugh: Ligeså snart hun har sagt navnet, følger der et undskyld med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.