Hvad ville du gøre, hvis du vandt i lotto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Går helt i dagdrømmer mood :silly: Jeg ville klart købe et hus...er så træt af at bo i lejlighed..et dejligt hus med en stor have hvor ungerne kan lege frit. Måske også en bil nu når vi er i gang og en jordomrejse med hele familien!! Ja tror jeg kunne blive ved... Har faktisk aldrig været den store spille hest, men efter jeg så det der par i England som vandt alle de penge, så er jeg altså begyndt...spiller kun for et par hundred om måneden, men man kan jo være heldig. Jeg har prøvet at spille på det der Euromillion, og det italienske Superena, men så lige at det amerikanske lotteri har en gevinst på 220.000.000 dollar i morgen, så den måtte jeg også lige prøve. Det er jo nogle helt sindsyge beløber. Troede egentlig ikke man kunne spille på de udenlandske, min mand og jeg har tit spillet på Superena (Han er italiener) så når vi er dernede spiller vi gerne et par kuponer. Faldt over en hjemmeside hvor det hele er på dansk www.playhugelottos.com, så her spiller jeg nu...håber jeg har lidt held i morgen. God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

jennie-vb

Jeg ville betale vores hus ud i Grækenland, fylde det med lækre møbler og bruge det som sommerhus. Så ville jeg købe et lækkert rækkehus herjemme, er ikke helt klar til store haver og alt det der hører til. Kørekort og ny bil er også på sedlen, og så ville jeg hjælpe mine nærmeste lidt. Hvis der så er noget tilbage, så ryger de i banken :)

Anmeld

29. maj 2010

NikiFin-vb

Jeg bygger mit drømme hus i Danmark, bygger et hus i Bulgarien til vores og min søsters familie og betaler til proffessionalister til at lære mig hurtigt nogle ting som ellers tager for langt tid til at lære selv fra andre steder. Det er ikke sundt at drømme

Anmeld

30. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Sidst vi spillede lotto er for snart halvanden år siden. For at gøre chancerne lidt mere realistiske, blev vi enige om at hvis vi engang vandt over 100 kr i lotto, ville vi straks lave et barn. Der gik tre dage så vandt vi 117kr, og Alma kom til :) Men vinder jeg en hel stor gevinst, vil jeg betale hus og bil ud, gemme lidt til fornøjelse og så ellers investere resten. Jeg vil blive ved at arbejde, men på deltid og blive boende samme sted, men bygge lidt til.

Anmeld

31. maj 2010

Meesalith-vb

Betale bilen ud og købe en alto til mig :) Resten skal ind på en konto, som vi skal leve af, så alt hvad vi tjener derudover, det går til fornøjelser. Ville nok også flytte i en 6værelses her i det område, hvor vi bor. Eller købe et hus.

Anmeld

31. maj 2010

FørsteGang-vb

Ja det ville slet ikke være tosset med 15 millioner, men må nu sige at jeg hellere vil vinde den Svenske Drömvinsten, da den altid er på minimum 75 millioner svenske kroner :) For et par måneder siden (tror jeg det var) vandt en familie i Skåne den største svenske gevinst nogen sinde på 215 millioner svenske kroner. Det ville nu slet ikke være tosset :) Men hvis jeg vandt 15 millioner, ville jeg købe et hus i Göteborg området, så vi kan komme tættere på familien i Jylland. Købe de to biler jeg og kæresten går og sukker efter og så ville jeg give famililen nogle fine gaver, som rejser eller hvad de nu kunne tænke sig. Og resten (hvis der er noget tilbage) skal gå til lidt luksus i hverdagen og opsparing til de små :)

Anmeld

31. maj 2010

als-vb

kommer helt an på beløbet. Men ville komme af med al min og mandens gæld. Sælge vores hus og bygge drømmehuset. Ville klart opsige mit arbejde og så gøre mere i frivilligt arbejde i stedet for. Ville være sød ved min familie og givet noget alt efter beløbets størrelse. Ville rejse og se verden. Haven måtte hellere end gerne være større, kunne jo bare ansætte en gartner til at ordne ukruddet for mig.... ;)

Anmeld

18. august 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Hej igen (bedre sent end aldrig) Kender slet ikke det svenske lotteri du taler om kan man spille det på nettet? Vandt desværre ikke den helt store gevinst så drømmene må vente, vandt dog ca 100 euro så det er jo også fint. har lige købt kuponer til Superena i morgen den er på 117 millioner euro, det er jo helt ufatteligt:) Det var også på Superena jeg vandt de 100 euro så nu håber jeg at jeg måske vinder den helt store i morgen. Hvis i får lyst til at prøve så bruger jeg www.playhugelottos.com Kan du ikke sende mig et link til det svenske lotteri ved lejlighed. Fortsat god 'sommer'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.