Hvad ville du gøre, hvis du vandt i lotto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2009

Det er stadig mig-vb

I kommer lige så snart de 15 mill er røget ind på kontoen!!!:laugh: ALLE skal være velkomne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Caidas-vb

Jeg ville først sende min mand på rekreation i en månedstid eller mere. Så ville jeg finde et nyt hus og skaffe os af med det gamle. Så skal vores forældre forkæles lidt - de har gjort så meget for os. Så en tur til Miami, for det har min mand altid ønsket sig. En fuldtidskok i en måned - eller længere. Og naturligvis forsøde livet for os selv og vores skønne piger

Anmeld

3. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

åhh, ja fuldtidskok. Den er også på min ønskeliste. Og flere børn, så send pengende inden jeg bliver for gammel, tak:-) WebDebattør jeANNE

Anmeld

3. april 2009

Bellis-vb

Tjaa, enten bygge til eller bygge nyt. Et par nye biler - med god plads og en campingvogn, en stor én:laugh: Købe en amerikaner bil til min mand (eller 2) Forsøde tilværelsen for min familie. Pensionsopsparing + et par forskellige opsparinger til drengene. (altså vi har, men der ville liiige blive kylet lidt ekstra ind på) Og så ville jeg nok gå hjemme et par år, og måske efteruddanne mig.

Anmeld

4. april 2009

Det er stadig mig-vb

Så har jeg købt kuponen!! Vær' parate - invitationen kan være påvej hvert øjeblik det skal være:laugh:

Anmeld

4. april 2009

mørk-vb

Lars F skrev:
Hmm. 15 mil er for lidt til at man kan sige jobbet op og leve af formuen. Det ville ellers være fedt.
Kan man ikke leve for 15 mill resten af sit liv!?! Det kan jeg love dig for at jeg kunne :) Har lige divideret min nuværende årsindtægt op i 15 mill og hvis jeg levede som jeg gør nu, ville den række til de næste 113 år :laugh: Så længe lever jeg med al sandsynlighed ikke, så hvis vi siger, at jeg højt sat har 30 år tilbage, ville jeg uden besvær kunne leve et i liv i sus og dus, uden nogensinde at røre en finger igen. Hvis det altså var det jeg ville.. Men ellers ville jeg: forære min søster en million eller to købe en isblå Ford Anglia anno 1964 have købt en billet til New York inden dagen var omme nyde at kunne købe ind uden at skulle løbe spidsrod mellem div. discountsupermarkeder for at få pengene til at række til rejse til jeg var blå i hovedet og ihvertfald tage pigerne med på den ønskede tur til Japan gå ud at spise i tide og utide købe en lille lejlighed i Berlin kun gå i alt det dyre, lækre tøj som jeg altid går og sukker efter, men aldrig har penge til at købe .. og så ville jeg bare nyde friheden i aldrig at skulle bekymre mig om penge igen :)

Anmeld

5. april 2009

Det er stadig mig-vb

Mørk, jeg havde ellers tiltænkt dig en million hvis jeg vandt, så du kunne købte lidt lækkert tøj, men jeg havde kun 1 rigtig på kuponen....gudved om det ikke er lige så svært som at få kuponen korrekt, hmmmm. Det skal lige nævnes at kuponen blev købt på Amager. Tror jeg skal købe i Skodsborg næste gang, for det er ofte de rige der vinder...:laugh:

Anmeld

5. april 2009

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Mørk, jeg havde ellers tiltænkt dig en million hvis jeg vandt, så du kunne købte lidt lækkert tøj, men jeg havde kun 1 rigtig på kuponen....gudved om det ikke er lige så svært som at få kuponen korrekt, hmmmm. Det skal lige nævnes at kuponen blev købt på Amager. Tror jeg skal købe i Skodsborg næste gang, for det er ofte de rige der vinder...:laugh:
ØV:S Havde nu lige gået og glædet mig til en tur til staden, det blviver der så ikke noget af denne gang.........:P

Anmeld

5. april 2009

Det er stadig mig-vb

Næææ, det er ikke andet for end at prøve en Onsdags lynlotto...spædet op med joker!!

Anmeld

6. april 2009

mørk-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Mørk, jeg havde ellers tiltænkt dig en million hvis jeg vandt, så du kunne købte lidt lækkert tøj, men jeg havde kun 1 rigtig på kuponen....gudved om det ikke er lige så svært som at få kuponen korrekt, hmmmm.
Nej, ved du nu hvad! Så er jeg da virkelig ærgerlig over, at lykkens gudinde ikke tilsmilede dig :( Gratis mad & drikke plus en million til tøj, så bliver det da ikke bedre :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.