Jeg hader rygerpolitik... jeg ryger gerne uden for når jeg er på besøg hos folk der ikke vil have røg i deres hjem, det bestemmer de, det er nemlig deres hjem....
herhjemme ryger vi inde, fordi ingen af os havde rygrad nok til bare at stoppe rygningen og 1 af os gad slet ikke vise hensyn... men det er jo mit hjem, og mit valg.... mit hjem, mine regler...
det er let for andre at sige, 'jamen du kan da bare lade være at ryge, det er jo bare at tage et valg om at lade være'
Jo jo, men det er altså ikke lige let for alle... Jeg har rygrad til mange ting, men ikke rygestop. For eksempel har jeg det sindssygt forfærdeligt med livet for tiden, og ingen INGEN skal tage mine smøger fra mig, så er jeg sgu bange for jeg får løse næver, eller det der er værre....:unsure:
Jeg har som tidligere nævnt, før prøvet at stoppe og det duer bare ikke lige nu, så jeg kan lige så godt lade være at bane mig selv i knolden over det, for det får jeg bestemt ikke et bedre selvværd af, tværtimod.... Så må jeg bare prøve at dygtiggøre mig udi andre ting, og så må rygestoppet komme lidt senere, når der er plads til det.
selvfølgelig er det skadeligt, men det er også farligt at stå ud af sengen om morgenen. Hvis du kører frontalt ind i et træ eller en anden bil, er der også en rimeligt stor chance for at du eller dine medpassagerer bliver slået ihjel under sammenstødet, men det afholder dig da ikke fra at køre bil med dine børn gør det?
Anmeld