E C skrev:
Jeg skal være ærlig at sige jeg ikke har surfet rundt på den side, jeg gik automatisk ud fra du linkede mig til det du ville ha jeg skulle se , ville da virke mest oplagt men min fejl
Fordi nogen er overvægtig som unge er ikke ensbetydende med at de forblir det som voksne heldigvis ;)
Og som sagt så søger jeg stadigt efter den statistik jeg har set tidligere, men har ikke fundet den endnu desværre
Jeg linkede til en side, hvor der var mange statistikker omkring overvægt, før og nu. Endnu er der ikke kommet én, der siger at overvægt IKKE er steget.
Du spurgte til statistikker, om hvorvidt overvægt er et større problem nu, end det var før i tiden - det synes jeg ligesom er blevet leveret.
Og hvis du nu skriver, at der for 30 år siden, var flere barnløse generelt - jamen så kan det da tænkes at det hænger sammen med kemi, overvægt og rygning - nej, faktisk er det jo også bevist. Jeg siger ikke, at den ene frem for den anden ting, kan stå alene.
Men hvis man som udgangspunkt, har en mulighed for at bedre ens chancer for graviditet, jamen så må man da det. Jeg er sikker på, at der er overvægtige der taber sig og rygere der stopper - der bliver gravide. Ligesom det modsatte helt sikkert også er tilfældet.
Jeg snakker om, at det har en indvirkning - fordi det ikke indvirker på alle, er det ikke ensbetyden med at problemet ikke er der. Og hvis det kan hjælpe på ens chancer, at stoppe rygningen - så burde man da det.
Anmeld