Er I gift eller ugift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ja dén var slem! Så skide være med manden blev knivdræbt:laugh: (ironisk!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Frede-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Det gik rent faktisk værre endnu... konen gik i druk og endte med at få fjernet barnet, så det var godt nok en ulykkelig historie.

Anmeld

9. april 2009

Lars F-vb

Det er jo det der med, at een ulykke sjældent kommer alene. Det er en rigtig god idé at indrette sig, så en grim ting ikke får det til at ramle ned over én med en masse andet - som man sikkert slet ikke har kræfterne til at tage lige der.

Anmeld

10. april 2009

Det er stadig mig-vb

Lars F skrev:
Det er jo det der med, at een ulykke sjældent kommer alene. Det er en rigtig god idé at indrette sig, så en grim ting ikke får det til at ramle ned over én med en masse andet - som man sikkert slet ikke har kræfterne til at tage lige der.
Ja, GID man dog kunne se fremtiden i en krystalkugle istedet for at skulle tage sorgerne på forskud, suk.

Anmeld

10. april 2009

Det er stadig mig-vb

Frede skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Det gik rent faktisk værre endnu... konen gik i druk og endte med at få fjernet barnet, så det var godt nok en ulykkelig historie.
Og DESVÆRRE ikke en enestående historie:( Jeg bor ved siden af Sundholm og har ofte sludret lidt med nogen af dem der bor der, og når man har hørt et par af deres livshistorier, så er det da ligefør man ikke kan se en mening med noget:(

Anmeld

10. april 2009

Lars F-vb

Helt enig. Hvis man er vokset op i den knap-så-pæne ende af byen har man hørt nok at historier der ikke er et eksempel til efterfølgelse. Man kan ikke gardere sig mod alting - med mindre man altså har den der krystalkugle. Men man kan prøve at tage højde for det mest åbenlyse.

Anmeld

10. april 2009

Det er stadig mig-vb

Det tror jeg også de aller fleste gør - i hvertfald dem med børn. Det er meget oppe i tiden at gardere sig på alle fronter, men sådan har det ikke altid været.....det er Sundholm et godt bevis på.

Anmeld

10. april 2009

Lars F-vb

Jeg ved faktisk ikke hvordan det er nu. Kan huske da jeg var barn at der var masser af familier helt uden forsikring eller noget. Mindes en brand i kvarteret hvor flere familier mistede alt.

Anmeld

12. april 2009

Det er stadig mig-vb

Det er der faktisk mange der stadig gør! Der findes stadig mennesker der tænker, det sker sgu ikke for os. Og der findes også familier der simpelthen ikke har råd til Feks forsikringer (kontanthjælpsmodtagere osv), der i forvejen dårligt kan betale lysregningen.... Det er kan blive dyrt at være fattig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.