Jeg oplever det... Tænk sig, jeg jeg blødte så meget forleden at jeg "spulede" tamponen ud!!

Jojo.. jeg satte mig på wc'et og så kom der bare et ordentlig plop og et skvulp.. Nice!!

Jeg har altid været på pillen før ungernes tid, og døjede ikke med disse uhørte mængder af afstødt slimhinde. Det er først nu efter Malte, og uden piller at jeg oplever de her gevaldige besøg af den røde dame.
Jeg tænker jo lidt at det er fordi jeg er pilleløs - og fordi jeg er ved at være en gammel kost.. Der kommer lidt ekstra gang i blødningerne inden menopause!
Jeg har desuden bemærket en sammenhæng mellem ægløsningsubehag og menstruationenes styrke - måske er I andre der har mødt denne direkte sammehæng? Jo mere ubehag ved ÆL, jo voldsommere mens?
Og med ubehag mener jeg VIRKELIG ubehag.. Jeg er SÅ dårlig på dagen for æl, at jeg kun orker at ligge i min seng og surmule. Det gør ondt som bare fanden, og jeg er gal som en gammel hest i for små sko!!
Det er helt sikkert at menstruationen efter sådan en ÆL er en af de store, hvor imod der er mere kontrol over menstruationen efter en ægløsning uden smertehelvede - sker desværre ikke så tit

.
Jeg VED jo at der rent fysiologisk ikke er en sammenhæng på den måde imellem disse to ting - æl foregår i bughulen, og menstruationenkommer fra livmoderen...

Sikke et langt og blodigt indlæg...

Marie - vil i bad og gøre mig lækker
Anmeld