God creme til vandeksem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

missKat

bondepigen skriver:

Det kunne da godt være jeg skulle prøve det.... Er bare ved at være oppe på en formue i forskellige cremer. Men jeg er simpelthen ved at blive vanvittig, så jeg bliver nødt til at prøve.

Den er altså super!!
jeg har været 12 år i kosmetik branchen, så tro mig jeg har prøvet ALT hvad jeg vidste til kæresten!!
Men det eneste der har virket og vvirket hurtigt, er den der blue lagoon.
den var meget dyr, indtil for et halv års tid siden.
der kostede den vist nok 395 kr. men så lavede de om og sprang nogen leveringsled over og man kunne købe direkte fra Island. Så den koster nu 165 kr, i hvert tilfælde sidst jeg købte og det er få måneder siden.

Synes altså virkelig du skal prøve.
det aktive ingrediens er silika fra de der Islandske varme kilder. Der er flere der i stedet for at tage til det døde hav, tager til de der kilder i Island, fordi det er så helende på ekstem og ting i den boldgade.

Forhandleren jeg købte det hos i Århus, hvor jeg bor, har det ikke mere desværre. Men du kan som sagt købe det i magasin i Kbh. Bor du ikke der i nærheden, kan de sende den til den magasin du evt bor i nærheden af, eller hjem til dig selv, men det sidste koster vist 100 kr... 
men prøv lige at google det -  det er super godt.

ellers brugte min kæreste også akupunktur med rigtig god erfarring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Bondepigen

missKat skriver:

Den er altså super!!
jeg har været 12 år i kosmetik branchen, så tro mig jeg har prøvet ALT hvad jeg vidste til kæresten!!
Men det eneste der har virket og vvirket hurtigt, er den der blue lagoon.
den var meget dyr, indtil for et halv års tid siden.
der kostede den vist nok 395 kr. men så lavede de om og sprang nogen leveringsled over og man kunne købe direkte fra Island. Så den koster nu 165 kr, i hvert tilfælde sidst jeg købte og det er få måneder siden.

Synes altså virkelig du skal prøve.
det aktive ingrediens er silika fra de der Islandske varme kilder. Der er flere der i stedet for at tage til det døde hav, tager til de der kilder i Island, fordi det er så helende på ekstem og ting i den boldgade.

Forhandleren jeg købte det hos i Århus, hvor jeg bor, har det ikke mere desværre. Men du kan som sagt købe det i magasin i Kbh. Bor du ikke der i nærheden, kan de sende den til den magasin du evt bor i nærheden af, eller hjem til dig selv, men det sidste koster vist 100 kr... 
men prøv lige at google det -  det er super godt.

ellers brugte min kæreste også akupunktur med rigtig god erfarring.

Tak, den skal altså prøves, fandt den på nettet til 128,- på tilbud. Kan ikke lige nu huske, hvor jeg fandt den, men skal nok få den fundet igen.

Det er osse begyndt på håndleddet nu, og det kan jo brede sig til hele kroppen, hvis ikke man får det stoppet...

Anmeld

2. september 2009

missKat

bondepigen skriver:

Tak, den skal altså prøves, fandt den på nettet til 128,- på tilbud. Kan ikke lige nu huske, hvor jeg fandt den, men skal nok få den fundet igen.

Det er osse begyndt på håndleddet nu, og det kan jo brede sig til hele kroppen, hvis ikke man får det stoppet...

fedt  du fandt den så billigt!!!
jeg håber den er lige så god for dig, som den var for min kæreste!!

lad mig lige høre hvordan det går??!

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

missKat skriver:

Jeps, skal nok lige fortælle hvordan den virker på mig...

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

missKat skriver:

Tror lige jeg prøver kamferine først, det siger min svoger der er helt vildt godt. Han er murer, så hans hænder er udsat for meget.... Det er jo meget billigere, hvis det så bare virker....

Anmeld

4. september 2009

missKat

bondepigen skriver:

Tror lige jeg prøver kamferine først, det siger min svoger der er helt vildt godt. Han er murer, så hans hænder er udsat for meget.... Det er jo meget billigere, hvis det så bare virker....

held og lykke ;-)

Anmeld

4. september 2009

Grevinden06

Ceridal Fedtcreme - meget mærkelig konsistens og ikke så dyrt - fedter temmeligt meget på hænderne så bedst at bruge enten på mindre områder eller om natten, men det virker! Kan stort set holde min eksem nede.... Fåes på apoteket, men prøv eventuelt at læse om det på Ceridal.dk

Anmeld

4. september 2009

Bondepigen

missKat skriver:

held og lykke ;-)

tak

Anmeld

4. september 2009

Bondepigen

Grevinden06 skriver:

Ceridal Fedtcreme - meget mærkelig konsistens og ikke så dyrt - fedter temmeligt meget på hænderne så bedst at bruge enten på mindre områder eller om natten, men det virker! Kan stort set holde min eksem nede.... Fåes på apoteket, men prøv eventuelt at læse om det på Ceridal.dk

Tak. Umiddelbart virker det til at kamferine har gjort det bedre allerede, men det har alle de andre osse gjort til at starte med, men så er det som om mit eksem bliver immun overfor det , så man ved jo aldrig....

Anmeld

16. september 2009

Amelia<3

bondepigen skriver:

Er der nogen der kender noget der er supergodt til vand eksem på hænderne?

Mine hænder er helt ødelagte, sprukne, rynkede og ildrøde...

Har prøvet betnovat i 14 dage, må ikke bruge det længere tid af gangen, da det indeholder binyrebarkhormon. Desuden lindrede det kun en smule, men nu er det tilbage igen værre end før.

Har prøvet forskellige cremer...osse uden parfume og parabener, men de får det bare til at svie helt vildt, og blive endnu mere røde.... Please... I'm desperate!!! For det er så grimt, og det føles osse underligt...som om mine fingre er helt vildt tykke...

Skal til lægen ons. i næste uge, og vil selvfølgelig tale med ham igen, men hvis der er nogen der bare har vildt gode erfaringer med vand eksem og behandling, så skriv endelig....

Hej.
Jeg havde det samme problem, jeg havde altid røde hænder og de klødte a h... til. Hver gang jeg vaskede hænder blev det næsten værre. Jeg har prøvet alle cremer der findes, men en der har hjulpet mig rigtig meget er : AVENE COLD CREAM. Du skal bare passe på at du ikke smørre dine hænder meget i cream da det kan blive imun over det så det ikke hjælper mere. Smørre maks 2-3 gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.