God creme til vandeksem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.063 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Bondepigen

Er der nogen der kender noget der er supergodt til vand eksem på hænderne?

Mine hænder er helt ødelagte, sprukne, rynkede og ildrøde...

Har prøvet betnovat i 14 dage, må ikke bruge det længere tid af gangen, da det indeholder binyrebarkhormon. Desuden lindrede det kun en smule, men nu er det tilbage igen værre end før.

Har prøvet forskellige cremer...osse uden parfume og parabener, men de får det bare til at svie helt vildt, og blive endnu mere røde.... Please... I'm desperate!!! For det er så grimt, og det føles osse underligt...som om mine fingre er helt vildt tykke...

Skal til lægen ons. i næste uge, og vil selvfølgelig tale med ham igen, men hvis der er nogen der bare har vildt gode erfaringer med vand eksem og behandling, så skriv endelig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Mira0911

Jeg bruger bare en ganske almindelig fugtigheds creme med Aloe Vera i....  

Anmeld

1. september 2009

missKat

bondepigen skriver:

Er der nogen der kender noget der er supergodt til vand eksem på hænderne?

Mine hænder er helt ødelagte, sprukne, rynkede og ildrøde...

Har prøvet betnovat i 14 dage, må ikke bruge det længere tid af gangen, da det indeholder binyrebarkhormon. Desuden lindrede det kun en smule, men nu er det tilbage igen værre end før.

Har prøvet forskellige cremer...osse uden parfume og parabener, men de får det bare til at svie helt vildt, og blive endnu mere røde.... Please... I'm desperate!!! For det er så grimt, og det føles osse underligt...som om mine fingre er helt vildt tykke...

Skal til lægen ons. i næste uge, og vil selvfølgelig tale med ham igen, men hvis der er nogen der bare har vildt gode erfaringer med vand eksem og behandling, så skriv endelig....

der er et islands mærke der hedder BLUE LAGOON, og det har fjernet min kærestes håndeksem.. han var også hele møllen igennem med hormoncremer!!

prøv at find mærket. ved de har det i magasin kbh, men tror også du kan finde det andre steder eller på nettet

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

Dutte84 skriver:

Jeg bruger bare en ganske almindelig fugtigheds creme med Aloe Vera i....  

Er desværre prøvet...uden virkning.

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

bondepigen skriver:

Er desværre prøvet...uden virkning.

Det er da noget rigtig øv.. . Har din læge ikke anbefalet noget ?

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

missKat skriver:

der er et islands mærke der hedder BLUE LAGOON, og det har fjernet min kærestes håndeksem.. han var også hele møllen igennem med hormoncremer!!

prøv at find mærket. ved de har det i magasin kbh, men tror også du kan finde det andre steder eller på nettet

Det kunne da godt være jeg skulle prøve det.... Er bare ved at være oppe på en formue i forskellige cremer. Men jeg er simpelthen ved at blive vanvittig, så jeg bliver nødt til at prøve.

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

Dutte84 skriver:

Det er da noget rigtig øv.. . Har din læge ikke anbefalet noget ?

Kun betnovat, som jeg ikke må bruge længere, da man skal holde pause... Men taler lige med ham, når jeg skal derned næste onsdag......

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

bondepigen skriver:

Kun betnovat, som jeg ikke må bruge længere, da man skal holde pause... Men taler lige med ham, når jeg skal derned næste onsdag......

Jeg har selv været på Betnovat - Men fik ikke afvide at jeg skulle holde pauser med det... Mystisk... Men det var så heller ikke mod vand eksem...

Anmeld

1. september 2009

Bondepigen

Dutte84 skriver:

Jeg har selv været på Betnovat - Men fik ikke afvide at jeg skulle holde pauser med det... Mystisk... Men det var så heller ikke mod vand eksem...

Hmm, nej det kan jo være deri forskellen ligger, ellers er det da mystisk. Men på den anden side, de læger er jo ikke altid enige...

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

bondepigen skriver:

Hmm, nej det kan jo være deri forskellen ligger, ellers er det da mystisk. Men på den anden side, de læger er jo ikke altid enige...

Nej det er jo det...  Er ret sikker på hver sin læge har hver sin mening - Og det er jo til at blive forvirret over... Puha....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.