ihh...forbindelsen røg da jeg sendte indlægget

såå starter lige forfra!
Min ven vill være med økonomisk og være far.
Kan godt se det kan være kaotisk i den første tid med baby på studie

Der er godt nok mange på mit studie der gør det.
Men kan godt se det er hyggeligt med barsel.
Jeg har haft en lidt atypisk opvækst. Kvinderne har stået i front og klaret sagerne selv. Både min mor og min mormor fik børn da de var MEGET unge og har klaret det selv.
Jeg har altid været meget selvstændig og klare mig bedst alene, så derfor synes jeg at det er en fin løsning. Da "faren" bor i København og jeg i Jylland

Jeg ved det vil blive hårdt, men jeg vil ikke vente de næste 10-15 år på "den eneste ene" når jeg ikke tror på "fænomenet".
Jeg tror at der er nogle mennesker der kommer ind i ens liv, og måske blir de der og måske går de videre. Men at leve resten af mit liv afhængig af en mand er noget jeg bare SLET ikke kan forlige mig med.
Jeg er måske lidt speciel, men jeg vil bare gerne have børn inden jeg er 35 og desperat og mine chancer for at få børn bliver meget meget små.
Vil også gerne være ung med mine børn - altså have et ligeså tæt forhold til mine børn som jeg har til min mor og mormor.
Og synes bare det er et godt tidpunkt mens jeg studere, da jeg har meget mere tid og overskud med barnet end jeg vil have når jeg skal igang med fuldtidsjob osv.
Jeg sætter virkelig pris på dine råd - lyder som om du har det lidt ligesom mig, og gerne vil have børn mens du er ung.
Jeg har haft det vilde liv med sprut og byture siden jeg var 14 år, men jeg gider det ikke længere. Jeg vil hellere gå en tur med min hund og gå tidligt i seng.
Lidt tidligt at føle det sådan, men synes mit liv har været laaaangt indtil videre