Så skal der ske noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Tillykke med de 2 kg....

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Et skridt af gangen...eller et kilo det er meget fornuftigt...og bare vent, når du nærmer dig synes du sikkert godt du kan tage de sidste kilo.
jeg havde bare under 70 kg som mål, fordi jeg også synes jeg var så kraftig bygget, men nu er jeg tæt på at være under 60 kg. og det er uden at se andet end slank ud. Men du kan jo se når du nærmer dig..ved juletid er du jo ved at være på minus 20 kilo så..
Knus..

Juletid ja, hvis det kommer til at køre for mig så passer det nok meget godt, de første skulle jo være de nemmeste at smide siger de jo

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Saped90 skriver:

Susanne - Tillykke med de 2 kg!!  

Og Eva, har du en bestemt kostplan du har brugt, eller? For jeg har bare ingen selvdisciplin  - og hvis ikke jeg har noget bestemt at følge "så kan jeg jo godt bare liiiige spise den her vingummibamse".. Så jeg skal simpelthen have det skrevet ned.. Og så er jeg bare desværre ikke så god til det med at sammensætte mad ordentligt..

Knus Sarah 27 + 1.. som har meget svært ved at holde humøret oppe når kiloene stille og roligt hopper på jo længere hen man kommer i graviditeten..

Du lyder ligesom mig, kan godt nok være svært at tage sig selv i nakken

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

Hej velkommen i klubben (jeg var jo lidt forberedt på du dukkede op her - smil)

Jeg har så tilgengæld kun tabt ½ kg. sidste uge, så har ikke lige råbt så højt, vi har vist fejret lidt rigeligt at jeg vandt Nadia, så nu håber jeg vægten er lidt bedre ved mig næste uge - griner

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Hej velkommen i klubben (jeg var jo lidt forberedt på du dukkede op her - smil)

Jeg har så tilgengæld kun tabt ½ kg. sidste uge, så har ikke lige råbt så højt, vi har vist fejret lidt rigeligt at jeg vandt Nadia, så nu håber jeg vægten er lidt bedre ved mig næste uge - griner

Tak hehe

Det skal der jo også være plads til, er jo en stor ting for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.