Så skal der ske noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Vingummien

Ja har ikke lige skrevet herinde før men nu skal der sgu ske noget ved min vægt. har tabt 2 kg i sidste uge ved ikke lige hvordan men de er stadig væk

Men nu vil  jeg jo gerne have smidt resten af det jeg mangler at komme af med efter en graviditet og sygdom som har gjort at jeg ikke kunne holde mig nede på min normal vægt, har altid haft nemt ve dat tage på, er en af dem der skal kigge på en burger så sidder der 10 på maven bagefter.

Jeg kan ikke dyrke den voldsomme motion som nogen af jer andre kan da jeg har dårlige ben, så er mest en god gåtur jeg kan få mig.
Så satser på at kan tabe mig via maden.

Hvordan har i andre tabt jer, hvilke metoder har i brugt og hvad erfaringer har i gjort jer angående det i har prøvet eller gør lige nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Honningblomst

Hej smukke...

Tillykke med de første 2 kg....dejligt..
Motion udgør kun 20% af vægttabet, så du kan sagtens uden..da jeg tabte 30 kilo var det bare ved at spise sundt. Så det er det jeg vil anbefale og som jeg har gjort siden...den eneste måde at holde vægten på, er jo at fortsætte den sunde livsstil.
Så bestem dig for hvad du kan leve uden og hvad du ikke kan leve uden og så kan sammensætte din kost.
Held og lykke..
Hvor meget skal du af med??
Knus..

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Hej smukke...

Motion udgør kun 20% af vægttabet, så du kan sagtens uden..da jeg tabte 30 kilo var det bare ved at spise sundt. Så det er det jeg vil anbefale og som jeg har gjort siden...den eneste måde at holde vægten på, er jo at fortsætte den sunde livsstil.
Så bestem dig for hvad du kan leve uden og hvad du ikke kan leve uden og så kan sammensætte din kost.
Held og lykke..
Knus..

Oki, men hvad kost? Har tænkt på en masse grønt og så kylling osv. Oksekød er vist ikke det sundeste hvis man vil tabe sig har jeg hørt om.

34kg for at være på min normal vægt Og det var jeg inden jeg blev syg, var endelig kommet derned men så kom sygdom og graviditet og så gik det ellers tilbage igen.
Er heldigvis høj så ses ikke så tydeligt, folk er altid ved at falde om hvis de står overfor mig når jeg siger det.

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Oki, men hvad kost? Har tænkt på en masse grønt og så kylling osv. Oksekød er vist ikke det sundeste hvis man vil tabe sig har jeg hørt om.

34kg for at være på min normal vægt Og det var jeg inden jeg blev syg, var endelig kommet derned men så kom sygdom og graviditet og så gik det ellers tilbage igen.
Er heldigvis høj så ses ikke så tydeligt, folk er altid ved at falde om hvis de står overfor mig når jeg siger det.

Jamen frugt, grønt, groft, og kød....og så i rigtige mængder...det du jo bare skal undgå er usund fedt, guf, kager, is, slik, sodanvand med sukker, juice...vælge mælkeprodukter som er fedtfattigt..og så se på kalorieindhold hver gang du skal købe noget.
Så finder du pludselig en rytme og så ryger kiloene..
Knus..

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Hej smukke...

Held og lykke..
Knus..

Men har det også sådan lidt at 20kg er fint hvis det er, igen fordi at jeg er så høj så man ser ikke så tydeligt at det er så mange kg der er for meget.
Men vil ikke tage alle 34 kg som mål, hellere mindre og så blive stolt end skuffet

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Men har det også sådan lidt at 20kg er fint hvis det er, igen fordi at jeg er så høj så man ser ikke så tydeligt at det er så mange kg der er for meget.
Men vil ikke tage alle 34 kg som mål, hellere mindre og så blive stolt end skuffet

Et skridt af gangen...eller et kilo det er meget fornuftigt...og bare vent, når du nærmer dig synes du sikkert godt du kan tage de sidste kilo.
jeg havde bare under 70 kg som mål, fordi jeg også synes jeg var så kraftig bygget, men nu er jeg tæt på at være under 60 kg. og det er uden at se andet end slank ud. Men du kan jo se når du nærmer dig..ved juletid er du jo ved at være på minus 20 kilo så..
Knus..

Anmeld

1. september 2009

FruPudderkvast

Eva skriver:

Et skridt af gangen...eller et kilo det er meget fornuftigt...og bare vent, når du nærmer dig synes du sikkert godt du kan tage de sidste kilo.
jeg havde bare under 70 kg som mål, fordi jeg også synes jeg var så kraftig bygget, men nu er jeg tæt på at være under 60 kg. og det er uden at se andet end slank ud. Men du kan jo se når du nærmer dig..ved juletid er du jo ved at være på minus 20 kilo så..
Knus..

Susanne - Tillykke med de 2 kg!!  

Og Eva, har du en bestemt kostplan du har brugt, eller? For jeg har bare ingen selvdisciplin  - og hvis ikke jeg har noget bestemt at følge "så kan jeg jo godt bare liiiige spise den her vingummibamse".. Så jeg skal simpelthen have det skrevet ned.. Og så er jeg bare desværre ikke så god til det med at sammensætte mad ordentligt..

Knus Sarah 27 + 1.. som har meget svært ved at holde humøret oppe når kiloene stille og roligt hopper på jo længere hen man kommer i graviditeten..

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Saped90 skriver:

Susanne - Tillykke med de 2 kg!!  

Og Eva, har du en bestemt kostplan du har brugt, eller? For jeg har bare ingen selvdisciplin  - og hvis ikke jeg har noget bestemt at følge "så kan jeg jo godt bare liiiige spise den her vingummibamse".. Så jeg skal simpelthen have det skrevet ned.. Og så er jeg bare desværre ikke så god til det med at sammensætte mad ordentligt..

Knus Sarah 27 + 1.. som har meget svært ved at holde humøret oppe når kiloene stille og roligt hopper på jo længere hen man kommer i graviditeten..

Nej, jeg fandt bare den måde jeg kunne og ville på....for altid. Jeg var virkelig meget stædig og standhaftig, med det reslutat at der rød 5 kilo eller mere om md. så det gik stærkt.
Nu lever jeg så med lidt usundt, men passer det hele tiden ind, så jeg ikke tager på.
Jeg synes ikke du skal tænke så meget på den vægt når du er gravid, tag det bageefter, der er det også noget mere motiverende...
Knus.

Anmeld

1. september 2009

FruPudderkvast

Eva skriver:

Nej, jeg fandt bare den måde jeg kunne og ville på....for altid. Jeg var virkelig meget stædig og standhaftig, med det reslutat at der rød 5 kilo eller mere om md. så det gik stærkt.
Nu lever jeg så med lidt usundt, men passer det hele tiden ind, så jeg ikke tager på.
Jeg synes ikke du skal tænke så meget på den vægt når du er gravid, tag det bageefter, der er det også noget mere motiverende...
Knus.

Sejt! Det kræver godt nok noget viljestyrke som jeg skal grave frem et eller andet sted!

Og nej, jeg ville heller ikke begynde nogen slankekur nu..  Men så snart den lille prins er ude, så skal der sgu ske noget.. Det er vildt som et par kilo kan ødelægget selvtilliden helt!

Men ville også bare høre om du havde noget bestemt du fulgte..

Knus!

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Tillykke med de 2 kg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.