En masse bla bla fra en i undtagelsestilstand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Tynen

Symptomer på fødsel, Hvad er det?
Jeg må indse at min krop er out of control -

Jeg har pt. fået et forsinket graviditetssymptom; nemlig vildt ømme bryster..
Det giver ingen mening og håber da ikke at min krop er så sen til at komme i omdrejninger med andet end det..

Latterligt nok har jeg aldrig sovet så godt som jeg har de sidste par dage.. Så fødsel.. Det er vist noget opreklameret noget i min verden (Eller krop, om I vil) rolleyes.gif
Faktisk har jeg aldrig haft det bedre i hele graviditeten sådan kropsmæssigt ( - Hvis det da er et ord wink.gif )
Synes energien er ok, har næsten ingen plukveer mere og har cleanet hele hytten hele 2 gange på 5 dage nu.. Ja, jeg undres stadig lol_hitting.gif

Jeg sad ellers lige så kæphøj da jeg var til JM sidste gang og tænkte: Hvorfor giver du mig en tid i uge 40? Det er da helt gokkelok balloon.gif
Men NEJ!
Det er jo så imorgen og jeg sidder stadig omend endnu tykkere, mere gravid og endnu mere bitter på samfundet over at jeg ikke fødte d. eller før d. 30.
Jeg var faktisk så bitter at jeg igår besluttede mig for at melde mig ud af samfundet og dermed ende min tid som kronisk gravid.. Og tro det eller ej..
Humøret er faktisk meget bedre idag.. smile.gif

Faktisk svinger mit humør helt vildt.
Jeg skifter fra at være desperat for at få Lillebror ud til at blive en lille smule bange for min kommende situation.. Hvad dælen er det dog jeg har rodet mig ud i??!
Ja, nem at gøre tilfreds er jeg vist ikke..

En masse bla bla bla herfra..

Og så får I sgu lige et par billeder af Chefen herhjemme (Og lidt af hendes far og hans nye "baby") ..
Kan forresten kun anbefale modellervoks.. Har aldrig set Stella sidde stille så længe (Og ja.. Det var over 20 minutter!!)  

Skal forresten udvælge pro-mavebilleder imorgen og er bare så spændt på at se hvad hun har udrettet..
Tvivler altså stadig stærkt på at "det rette lys og den rigtige opsætning" har så stor indvirkning på appelsinhud i flæng og rygdeller - MUMS!

Have a nice day!

/Trine
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

linemus

Dejlige billeder. Hun hygger sig rigtigt, den dejlige unge

Bare rolig Trine, han skal nok komme ud. Han kommer, når han er klar. Der er aldrig nogen, der er blevet derinde. Nyd freden, mens du kan.

Så kan jeg vist ikke komme på flere klicheer  For at se på det positive, så er det da skønt, at du ikke har ondt nogen steder, at du har energi til andet end at vente vente og vente liggende på sofaen og have ondt af dig selv. Kan du ikke bruge tiden til noget fornuftigt (ved det lyder ubehageligt), så går tiden måske lige en tand hurtigere. Bag en pre-fødsels-kage Lav noget mad og stik i fryseren - så kan Stella få andet end havregrød den første måned Eller gør noget totalt ufornuftigt, men som du synes er rart og nyder. Eller bare skriv til mig og brok dig

Spændende med de billeder. Håber virkelig vi må se Er sikker på, de er gode, når motivet nu er så godt (fedte fedte)

Anmeld

1. september 2009

ivfmarie

.. Du keder dig vist lidt, kære Tunmor!

Kl. 01.34 i nat går vandet, og du får lillebror i armene kl. 16.11!

Bets.. anyone?

Marie - der også keder sig lidt (på arbejde )

Anmeld

1. september 2009

Kaufie

Dejlige billeder - hun er da kær din lille bandit

Og det er da lækkert du er på toppen mht energi og overskud - din krop får jo brug for ressourcerne når showet starter.....

Og ved du hvad - det er sgu de bedste man skal vente lidt på....altså...... dem, der har råd og altid kommer de der 10-15 min for sent til en aftale - de hedder Chefer!! Superstjerner kommer heller aldrig til det programsatte tidspunkt - folket skal da vente på crème de la crème....

Kan man høre jeg selv gik en uge over tid med Wildbassen??

Vestøv i din retning

Anmeld

1. september 2009

Lise

ivfmarie skriver:

.. Du keder dig vist lidt, kære Tunmor!

Kl. 01.34 i nat går vandet, og du får lillebror i armene kl. 16.11!

Bets.. anyone?

Marie - der også keder sig lidt (på arbejde )

Jeg tror at vandet går, til Tynes store overrraskelse, da hun har været fuld af energi og ingenting mærket hele dagen, kl 22.47 imorgen aften, og lillebror ankommer kl 01.23!

Anmeld

1. september 2009

linemus

Mit bud: Vandet går ikke, men veerne kommer snigende natten til fredag. Lillebror kommer til verden fredag aften kl. 17.41.

Anmeld

1. september 2009

Kaufie

Jeg tror lillebror har det så godt derinde, at han venter til han får den nemt huskelige fødselsdato: 09.09.09.....

kl 09.09 selvfølgelig

Håber at blive taberen i dette gætteri

Anmeld

1. september 2009

Louise mortil4

dejligt at du har det godt, så du kan få samlet energi til alt det der kommer under og efter fødslen, måske det bare er mig der har det sådan, men sys altid jeg dagene på til føslerne har haft det godt, ikke ondt og sådan, kun her med nanna men hun kom jeg heller ikke af sig selv, hun skulle lige hjælpes lidt.

tror kaufie har ret, han vil da ha den gode dato

Anmeld

1. september 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

Jeg tror lillebror har det så godt derinde, at han venter til han får den nemt huskelige fødselsdato: 09.09.09.....

kl 09.09 selvfølgelig

Håber at blive taberen i dette gætteri

ja sgu da!! Det er da den dato han går efter.. Blæret, mand!

Anmeld

1. september 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Jeg tror at vandet går, til Tynes store overrraskelse, da hun har været fuld af energi og ingenting mærket hele dagen, kl 22.47 imorgen aften, og lillebror ankommer kl 01.23!

Uhh... en quick-fødsel! Spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.