Symptomer på fødsel, Hvad er det?
Jeg må indse at min krop er out of control -
Jeg har pt. fået et forsinket graviditetssymptom; nemlig vildt ømme bryster..
Det giver ingen mening og håber da ikke at min krop er så sen til at komme i omdrejninger med andet end det..
Latterligt nok har jeg aldrig sovet så godt som jeg har de sidste par dage.. Så fødsel.. Det er vist noget opreklameret noget i min verden (Eller krop, om I vil)
Faktisk har jeg aldrig haft det bedre i hele graviditeten sådan kropsmæssigt ( - Hvis det da er et ord

)
Synes energien er ok, har næsten ingen plukveer mere og har cleanet hele hytten hele 2 gange på 5 dage nu.. Ja, jeg undres stadig
Jeg sad ellers lige så kæphøj da jeg var til JM sidste gang og tænkte: Hvorfor giver du mig en tid i uge 40? Det er da helt gokkelok

Men NEJ!
Det er jo så imorgen og jeg sidder stadig omend endnu tykkere, mere gravid og endnu mere bitter på samfundet over at jeg ikke fødte d. eller før d. 30.
Jeg var faktisk så bitter at jeg igår besluttede mig for at melde mig ud af samfundet og dermed ende min tid som kronisk gravid.. Og tro det eller ej..
Humøret er faktisk meget bedre idag..

Faktisk svinger mit humør helt vildt.
Jeg skifter fra at være desperat for at få Lillebror ud til at blive en lille smule bange for min kommende situation.. Hvad dælen er det dog jeg har rodet mig ud i??!
Ja, nem at gøre tilfreds er jeg vist ikke..
En masse bla bla bla herfra..
Og så får I sgu lige et par billeder af Chefen herhjemme (Og lidt af hendes far og hans nye "baby") ..
Kan forresten kun anbefale modellervoks.. Har aldrig set Stella sidde stille så længe (Og ja.. Det var over 20 minutter!!)

Skal forresten udvælge pro-mavebilleder imorgen og er bare så spændt på at se hvad hun har udrettet..
Tvivler altså stadig stærkt på at "det rette lys og den rigtige opsætning" har så stor indvirkning på appelsinhud i flæng og rygdeller - MUMS!
Have a nice day!
/Trine