Hvornår sagde jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2015

Benjamins'mor

Clisolka skriver:

Min datter var 14 mrd. da hun sagde mor  Lillebror er til gengæld laaaaaangt bagud med sproget! Han er nu 18 mrd. og kan ikke sige mor - endnu  Han er ørebarn med stort Ø, så han er nu først på vej med sproget. Han fik lagt dræn for en måned siden. Indtil videre kan han sige: far, Bella (storesøster), det, se, mad, bog.. 

Celina siger en helt masse ord og har aldrig døjet med ørerne. Hun siger blandt andet Beh (Benjamin - det er også et svært navn), far, farfar, natnat, Hej, mad, sove, lege, bil, tisse osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

B&J

tror vores søn lige var 11-12 mdr da han sagde far men mor skete først ½år efter

Anmeld Citér

1. april 2015

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Celina siger en helt masse ord og har aldrig døjet med ørerne. Hun siger blandt andet Beh (Benjamin - det er også et svært navn), far, farfar, natnat, Hej, mad, sove, lege, bil, tisse osv. 

Og du citerer mig hvorfor?

Anmeld Citér

4. april 2015

Benjamins'mor

Clisolka skriver:

Og du citerer mig hvorfor?

Du skrev at dit barn er/var ørebarn....

Anmeld Citér

5. april 2015

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Du skrev at dit barn er/var ørebarn....

Ja og? Jeg kan ikke lige se hvorfor du skulle citere mig...

At du har en pige der kan sige en masse ord, fordi hun ikke er ørebarn viser jo bare at der er tydeligt forskel, men det er jo ikke det tråden går ud på??

Anmeld Citér

7. maj 2015

Milas14

Min på 14 mdr siger ikke far men bar!..

Kan sige hov, og nå ... Eller er det stadig lyde, men dem er der tilgængel osse mange af hehe..

Anmeld Citér

7. maj 2015

Marmuccuself

Min datter var vel 5-6 måneder, da hun sagde far og hen af de 7 måneder, da hun sagde mor. Jeg trøster mig med, at hun hørte mig sige far oftere end han sagde mor til mig.

Anmeld Citér

7. maj 2015

Benjamins'mor

Marmuccuself skriver:

Min datter var vel 5-6 måneder, da hun sagde far og hen af de 7 måneder, da hun sagde mor. Jeg trøster mig med, at hun hørte mig sige far oftere end han sagde mor til mig.

7 måneder (!!!) så der da ingen grund til at trøste sig selv. Min datter er 19 mdr nu og er først lige begyndt at sige mor. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Marmuccuself skriver:

Det lyder helt vildt 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Starfish

Benjamins'mor skriver:

Godaften. 

Hvor gamle var jeres børn da de kunne sige mor? 

Celina har i en del måneder kunnet sige både far og farfar, nu er hun 17 måneder og vil stadig ikke sige mor. 

Hvis man spørger "hvem er jeg?" eller "kan du sige mor?" så siger hun "far". 

Hun kan også en hel del andre ord nu. 

Den ene var kun 9 mdr gammel da hun sagde mor og hun sagde det før hun sagde far eller nogle andre navne.

Den anden var nærmest halvanden før han sagde mor og havde i noget tid inden da sagt både far og navnet på katten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.